logo :)

ponedjeljak, 2. svibnja 2016.

LANCOME JUICY SHAKER


Pozdrav svima, 

Evo nas i mjesecu svibnju, vrijeme leti a ja moram priznati da sam jako sretna što imam snage i inspiracije za nove postove i što sve više pretvaram ovo mjesto u jedino korisno i ugodno svratište, gdje se možete nasmijati, pročitati što vas zanima o nekom proizvodu ili inspirirati make upom.

Volim vam donositi inovacije i u duhu toga danas imam za vas jedan stvarno izuzetan proizvod, radi se o Juicy Shakeru iz Lancomea. 



Kao što možda već znate, on je plod kreativnosti poznate Lise Eldrige, i zaista mislim da je postigla pun pogodak kada je osmislila Juicy Shaker. 

Lancome je godinama bio poznat po Juicy Tubes sjajilima ali zaključili su da im treba osvježenje, inovativnost i kreativnost kako bi zadržali svoju poziciju na tržištu. Ovdje u priču dolazi Lisa i mislim da će nas nastaviti oduševljavati.

Malo o proizvodu - juicy Shaker je hibrid proizvoda za intenzivnu hidrataciju i njegu usnama te sjajila za usne , usudila bi se reći staina.




Ovo je proizvod u preslatkoj ambalaži shakera za koktele sa srebrnim poklopcem a unutra je dvofazno ulje za njegu usana s intenzivnim pigmentima boje . Da biste nanijeli proizvod, potrebno ga je protresti nekoliko puta kako bi se te dvije faze sljubile u jednu. 

Njegujuće ulje je zapravo mješavina više ulja za njegu - neka od njih su ulje slatkog badema, ulje brusnice, ulje breskve, ulje ruže itd. Već vidite da se radi o pravoj hidratacijskoj bombi.

Shaker dolazi u 20 različitih boja i okusa/mirisa , a koliko je točno dostupno u Hrvatskoj ne znam. Proizvod je dostupan u Mulleru i Douglasu , odnosno u parfumerijama koje drže Lancome. Cijena je oko 170-189 kn, ovisno o mjestu kupnje. 

Sviđa mi se što cijena proizvoda ne prelazi 200 kn, iako vjerujem da je i ovo puno za nekoga tko nije zaljubljenik u make up. Nisam ta , tako da sam odabrala nijansu Meli Melon, koja miriši po breskvi/dinji/lubenici, teško je opisati ali radi se o slatkastom mirisu koji zamiriše cijelu prostoriju kad se otvori proizvod pa svakako pripazite da se radi o mirisu koji vam se sviđa jer je definitivno vrlo jak.





Kasnije nestaje s usana a ima lagano slatkasti okus, ništa pretjerano. Daje laganu boju koja ostaje na usnama i kada nestane sjaja, zbog ove karakteristike sam napomenula da me asocira na stain.

Aplikator je spužvasti i jaaaako mekan , ali i prilično velik, ja imam usne prosječne veličine ali smatram da bi recimo nekome s manjim usnama bio prilično neuredan za nanošenje pošto je potrebno aplikatorom tapkati malo jačim pokretom da bi se ulje nanijeno na usne odnosno istiknulo iz aplikatora.

Bočica ima malene rupice preko kojih ulje ulazi u aplikator a super mi je činjenica da otvoreno ulje možete srušiti ali neće se proliti ni kap proizvoda!

Poklopac je stvarno divan, na vrhu ima ugraviranu ružu kao logo Lancomea a Lancome piše i na pakiranju. Količina proizvoda je 6,5 ml što je prilično i vjerujte da vam može trajati stvarno dugo jer a vjerojatno nećete koristiti baš svaki dan po 20 puta. Količinski je definitivno isplativ proizvod.
Rok trajanja mu je 2 godine od dana otvaranja što je isto odlično.

Usnama daje zrcalni sjaj a po meni najljepše izgleda ako ga se utapka preko neke olovke za usne ili ruža , što je čak moj dragi primjetio, dakle ne pričam uzalud! :)

Ja ga često doma nanesem kao tretman ako osjetim da su mi usne suhe , iako ga nikad ne koristim noću, ipak je to proizvod koji ostavlja boju a i vjerna sam Nuxe Reve de Mielu glede noćnh njega usana.




Ukoliko tražite zabavan proizvod, divnog mirisa i lagane boje te vrhunske njege, ovo je nešto što bi vam se moglo svidjeti.

No ako tražite intenzivnu pigmentaciju ovo definitivno nije proizvod za vas.

Nijansa Meli Melon je divna jarka ružičasto breskvasta boja sa sitnim šljokicama i uistinu ostavlja zdrav hot red/pink sjaj na usnama . Ponavljam, ovo nije ruž ni sjajilo s puno boje niti mu je to primarna svrha.



Već dugo me intrigiraju ulja za usne i nakon što sam isprobala nekoliko jeftinijih varijanti, zanimalo me kako će se ovo ponašati na mojim usnama. Osjećaj je definitivno poseban, formula je vrlo lagana , gotovo kao voda, relativno brzo se upija i ostavlja zbilja divan sjaj.

Ovo će definitivno biti moj favorit ovog ljeta i mislim da ću se baciti u potragu za još nekom bojom / okusom!

Zanima li vas ovaj proizvod i biste li ga voljele isprobati?

xoxo

2 komentara:

  1. Stvarno je divno! Ok, cijena mi je poprilicna, ali kada bih ga nasla negdje na nekoj akciji, mozda bi i zavrsilo kod mene, jer sam gledala na douglas.de vecinu nijansi i divne su. Ma, nisu niti nijanse toliko bitne, koliko ideja, ambalaza i sama Lancome kozmetika koja je nepogresiva. Imala sam u nekoliko navrata njihove klasicne ruzeve i uvijek bila zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! I meni je ovo savršen proizvod, jako volim spoj vrhunskih sastojaka za njegu i lijepih pigmenata. I cijeli koncept proizvoda je odličan, jako zabavan i inovativan.
      Vjerujem da su i ruževi super, i ja sam imala jedan i bio je odličan, podsjetio me na mamine ruževe koje sam gledala kao mala :)
      Mislim da Douglas zna imati akcije pa treba pratiti :)

      Izbriši