logo :)

ponedjeljak, 20. travnja 2015.

NEW IN #1



Pusa svima, napokon imam nešto više vremena pa ću ovaj tjedan objaviti više postova nego inače! Najviše se veselim make up tutorialu koji će biti pravi proljetni, nadahnut žarkih bojama, s bronzerom, i obaveznom dozom svježine! 

Već u nekoliko postova spominjem new in članak ali ni sama nikako da pohvatam sitnice koje sam u zadnje vrijeme kupovala, nema više odgađanja, pokazat ću vam neke svoje novitete i nadam se da će vam se svidjeti i da ćete se možda baciti u potragu za istima ;)

Pa počnimo od proizvoda koji mi se najviše svidio i ispunio sva moja očekivanja, završena je moja potraga za savršenom BB kremom. Prije dva ili tri tjedna sam na Amazon.com naručila Holika Holika BB kremu, i to plavu verziju za nečistu kožu. Ta je verzija obogaćena uljem čajevca a svi mi s nečistom kožom znamo kako su njegova svojstva blagotvorna, i kako djeluje antibaterijski. To mi je od izuzetne važnosti jer ne želim da mi nova krema/puder izazove lavinu prištića. Uvijek postoji rizik i strah da vam koža neće reagirati dobro na novi proizvod pa me činjenica da ova krema sadrži ulje čajevca stvarno umirila i s razlogom, u tjedan dana korištenja nije mi izazvala nikakve nerede na licu. Ovo će biti pravi hvalospjev , ali krema je čudo! Nisam na našem tržištu našla BB kremu koja mi odgovara jer Garnier su narančaste (stvarno, jasno mi je da ima cura s tamnijim tenom, ali naračastim, tko to kupuje?) , probala sam Vichy Idealiu i iako Vichy obožavam, nažalost krema je samo sjedila na mom licu , a nemam nimalo masne obraze i jednostavno se nije htjela upiti :S , ostale čim pogledam nijansu odustanem bez probe. Od BB kreme tražim dobro prekrivanje, njegu, zaštitini faktor i da na licu izgleda kao da nemam nikakvu podlogu. Nisam uopće zahtjevna jelda? :D Ova je krema ipak ispunila SVE moje zahtjeve, nijansa je toliko svijetla da odgovara mom tenu, sadrži 30 spf , ima nježnu kremastu teksturu koja prekriva apsolutno sve nedostatke , nadogradiva je ali ne izgleda  cakey , imam osjećaj da lice ostavlja meko i nahranjeno i povrh toga sadrži ulje čajevca što znači da vam neće izazvati nerede na licu. Cijena je sitnica , 5 dolara s besplatnom dostavom i još sam dobila 2 preslatka testera uz nju. Moj omiljeni puder ostaje Vichy Normaderm Teint Opal 15 , a i potragu za idealnom BB kremom sam završila, ovo savršenstvo idem odmah naručiti ponovo jer ne želim nikad nikad ostati bez nje u zalihi.Inače samo da napomenem ove neke standardne informacije , kremica dolazi u količini od 30 ml , dakle klasična militraža pudera i BB krema, u plavoj plastičnoj tubici , doziranje je lako i precizno, osjećaj na koži je divan, a finiš je polumat, gotovo mat, potrebno je možda malo setting pudera preko T zone za nas s mješovitom/masnom kožom. 

Holika Petit BB krema


samo Holika na licu, bez pudera u prahu, na usnama Hello BeautiFull Lips iz Bipe povečivać usana i Essence olovka i ruž

samo Holika, bez filtera, fotošopa, ičega ;)
Sad kad vidite kako mi je dobro pogođena boja tena, prekriveni nedostaci, divan mat finiš, jasno vam je zašto više nikad neću biti bez tog proizvoda. Moja HG BB krema <3 
Pokazat ću vam sad i nekoliko slikica mog subotnjeg make upa, malo sam se poigrala smokey efektom i MAC antique gold pigmentom, u svakom slučaju, ako bi željeli sličan tutorial, recite ;) 







Ovdje isto imam Holiku Holiku za podlogu, samo je matirana, jednostavniji i malo nosiviji smokey, u kosi imam trake za kosu iz DMa , Ebelin, dvije iz paketa za 14kuna, jedan od new in proizvoda koji nisam poebno fotkala ali vidite kako izgleda na meni. U zadnje vrijeme mi se jako sviđaju trake za kosu i mašnice i mislim da ću ih potražiti i na ebayu pošto su cijene smiješnp niske a izbor veliki.

Još jedan proizvod za lice je od Essencea , nova nijansa rumenila, Summer Dreaming. Radi se o nijansi za kojom već dugo tragam, divnom, svežom rozo-breskvastom nijansom sa sitnim finim zlatnim česticama koje daje licu lijep i zdrav izgled. Imam ga na gornjim fotkama mog subotnjeg looka.

essence rumenilo
Cijena je 22 kune, možete ga naći u DMu, i Kozmu. Tekstura je svilenkasta i mekana, finiš je zbilja krasan, nije potpuno mat ali nije ni napadno sjajan, baš daje lijepi sjaj licu, jedino što sam primjetila a može biti i dobro i loše je da nije baš jako pigmentirano. Super jer s njim nećete pretjerati niti izgledati kao klaun a ako želite jače naglasiti obraze, uvijek možete nadogaditi. Traje manje više cijeli dan ukoliko ga popravite jednom kroz dan. Možda s nekim fiksatorom može trajati cijeli dan i bez tog jednog popravka, morala bih probati.

Počastila sam se i Nivea Cocoa mlijekom za tijelo koje je do 30.4.2015. na akciji u DMu pa sam ga platila samo 14.95 kuna, svakako se isplati a razmišljam uzeti i regenerator za tuširanje. Volim oduvijek NIvea mlijeka za tijela, izvrsno njeguju, fino i nenapadno mirišu i cjenovno su prihvatljiva. Tako da mi nije trebalo puno da se odlučim za ovu kupnju :) Miris je divan, nježan , čokoladno mliječni, tekstura je srednje gusta , kao i inače kod mlijeka za tijelo a njega odlična! Razmišljam kupiti i Happy Time za vrijeme ove super akcije.


Inače u međuvremenu mi je stigao Beauty Box s LookFantastica i izdvojit ću samo nekoliko proizvoda, pošto sam dva iz kutije odmah proslijedila dalje. FatGirlSlim je krema za uklanjanje celulita, nemam s time problema pa sam ju poklonila prijateljici i nadam se da će ona biti zadovoljn a rezultatima, dobila sam i Nuxe Nuit tretman koji je Anti Ageing pa sam ga isto proslijedila , jer će netko s takvom kožom zasigurno imati puno više koristi od tih proizvoda od mene. U kutiji je još bila Wet četka , džepna verzija u neon zelenoj boji, koja bi trebala otpetljavati i lako raščešljavati zamršenu kosu, nije mi toliko dobra kao Macadamia No Tangle ali zadovoljna sam jako a i preslatka mi je boja i činjenica je da je super praktična jer je mogu nositi svuda sa sobom.

Dva proizvoda od koja se ne odvajam i obožavam iz Boxa su Nudestick u nijansi Guilt i Lord&Berry crna olovka za oči. Nudestick je nešto stvarno divno, izuzetno pigmentirana jumbo olovka koja je multifunkcionalna, može poslušiti kao sjenilo, potom kao baza za nude sjenila, kao highlighter za oči pa možda čak i za lice ako ju nanosimo Beauty Blenderom. Nijansa je divna, baš po mom ukusu, zlaćana boja šampanjca koja ima metalik finiš. Tekstura je mekana , trajnost izvrsna, bez problema izdrži cijeli dana a pigmentiranost više nego dobra s obzirom na to da je riječ ipak o svijetloj nijansi.


Pokazat ću vam jedan prošlotjedni look s njom.

Nudestick je na kapcima
Lord&Berry je klasična crna olovka za oči, koja me oduševila jer je jedina olovka koju ja mogu staviti na waterline i da će uistinu tamo i ostati. Inače samo gel liner stavljam na waterline jer imam osjetljive oči i nikada mi se ne zadržavaju olovke tamo ali ova je savršena! Duboko crna, mekana tekstura koja divno klizi po očima, pigmentiranost super, ostaje dok ne skinem šminku... Odlična olovka za oči i jako sam sretna što sam ju dobila. Imam je na slici iznad na waterlineu.

U Boxu je bio i potpuno organski balzam za usne koji sam poklonila prijateljici , sastoci su organskog podrijetla i stvarno fenomenalni , radi se o obnavljajućem balzamu ali ne mogu si pomoći, ne podnosim miris nevena u kozmetičkim proizvodima i jednostavno nije bilo nikakve šanse da ga zadržim. Šteta jer je proizvod jako hvaljen i kvalitetan ali imam EOSa nekoliko sada a obećala sam da neću gomilati balzame :D :D


I naposljetku, kupila sam lak za nokte Essence, pošto su njihovi lakovi uz Essie moji omiljeni, i imam puno nijansi ali uvijek želim još, što ds kazem :D Dakle, kupila sam potpuno bijeli lak iz njihove poboljšane linije lakove s gel efektom. Preporučuju ga  kao bazu za druge lakove. Odlično je pigmentiran, u dva sloja prekrije potpuno nokat i ja ga obožavam , već vidim da ću ga ovaj mjesec a i kroz ljeto nositi jaaako često!



Nadam se da vam se sviđaju moji noviteti , a ja vam se brzo vraćam s jednim tutorijalom!
xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar