logo :)

ponedjeljak, 27. travnja 2015.

SATURDAY MAKE UP



Bok svima, evo me s malo zakašnjelim postom, nažalost nisam napravila u subotu  look koji sam planirala i to zato jer mi se sto stvari izjalovilo i na kraju sam se za rođendan na koji sam išla morala spremiti u doslovno sat i pol što je stvarno nemogući pothvat ako uzmete u obzir da sam prala kosu, sušila je , fenirala,  peglala i šminkalase. Nažalost za slikati pojedine korake nisam imala ni vremena ni pravo osvjetljenje ali ovih dana ću pokušati napokon napraviti obećani look. 

Kao i uvijek kada sam u žurbi s make upom, igram na sigurno. Dakle koristim boje za koje znam da mi stoje , ne eksperimentiram s ničim, i pokušavam što urednije to sve obaviti. U nedostatku vremena , pripremila sam samo slike završnog looka i close up oka , ali pošto se radi o prilično jednostavnom smokeyu , mislim da nije ni potrebno objašnjavati puno. 

Počela sam kao i uvijek s uređivanjem obrva za što sam koristila Catrice olovku u svijetlijoj nijansi i Catreice duo set za obrve, svijetila nijansa. Taj korak nikad ne preskačem, čak i u no make up dane jer mi obrve ne rastu na jednom dijelu i osjećam se golo bez njih :D
Zatim sam koristila primer za sjenila, MUR Aqua Seal , pošto sam željela da mi make up traje cijelu noć i znala da postoji šansa da se rastopi s obzirom na temperaturu u klubu. Nisam ni inače imala probleme s trajnošću make upa, čak i kad bi izlazak potrajao do ujutro (ok, svaki put :D) tako da ne znam koliko ovo može pomoći nekome tko nije te sreće, ali ja sam svakako sigurnija kad znam da sam napravila ovaj korak. 

Preko cijelog kapka sam nanijela Deborah mono sjenilo u divnoj čokoladnosmeđoj nijansi s prilično vidljivim zlatnim shimmerom, a pregib kapka sam ispunila taupe odnosno smeđesivom nijansom iz MUR Iconic 2 palete pomoću mekog blending kistića iz Pink a Dot BH seta. Za highlight obrve sam koristila najsvijetliju shimmerastu nijansu iz Iconic 2. 

Oči sam ocrtala crnim tušem Essence , i izvukla mačkastu liniju te zalijepila Essence umjetne trepavice dok sam na donje nanijela Essence False Lashes Effect maskaru. 

Na kraju dolazi moj omiljeni dio, MAC glitter  pigment u nijansi Antique Gold. Kupila sam ga prije dvije godine u Amsterdamu i koristim ga skoro za svaki večernji look i izgleda kao da ga nikad nisam ni načela! Boja je starog zlata a šljokice divn reflekiraju svaku i najmanju zraku svjetla. Nije potrebno stavljati nikakav primer , jednostavno se može staviti preko sjenila ili na sam kapak bez ičega i efekt je divan! Nažalost nijedan fotić ne može uloviti tu ljepotu, ali mogu vam samo reći da je to svjetlucanje koje će privući svačiji pogled , jedan uistinu poseban maku up proizvod u koji sam se davno zaljubila i mogu sa sigurnošću reći da će naša ljubav trajati zauvijek :D 
MAC pigmenti, oni glitter ili obični su inače fenomenalna stvar , i ja ih želim sve! Nadam se da ću uskoro nabaviti Naked i Vanilla jer su multifunkcionalni, možete ih koristiti na očima, na licu , čak i za highlight usana a ja takve proizvode jako volim i nekako mi se čine isplativi. Mislim da je cijena u našem zagrebačkom MACu oko 170 kuna ali isplati se jer su apsolutno divni i to je nešto što će vam trajati minimalno 5 godina ako ne i puno duže tako da nemojte puno razmišljati ako vam se svidi neki od njih :)

Lice mi je ponovo bilo prepuno prištića zadnjih dana tako da sam trebala potpuno prekrivanje a za sam koristila Holika Holika BB kremu, i plosnati kist za podlogu iz BH Pink a Dot seta. Inače, evo jedna korisna informacija, kada želite potpuno i jako prekrivanje, nanesite podlogu plosnatim kistićem za podlogu, a kada želite lakše prekrivanje, koristite stipping brush , npr.Sigma Duo Fibre f50 i 60.

Lice sam matirala Essence All about Matt puderom , konturirala ga Loreal Glam Bronze bronzerom , a rumenilo je iz Essence limited edition Brit Tea kolekcije koja je trenutno u Mulleru i prekrasno je ružičasto, pravo proljetno, pokazat ću vam ga detaljnije u idućem new in postu. Za highlighter opet biram Mary Louminizer od the Balma. Vidjela sam da Loreal ima highlighter u ponudi i mislim da će biti moj jer je pakiranje divno elegantno, a nijanse tako profinjene! Ukoliko se odlučim na kupnju, slažem new in kroz 10 dana pa ćete moći baciti pogled. 

Na usnama je Rosal Morning Rose inkredible colours, i Lerbolario balzam za punoću usana. 
Moram vam skrenuti pažnju i na izgled kose, obožavam Kerastase i stvarno sam oduševljena stanjem u koje je doveo moju kosu!

Inače , s obzirom na spremanje u gužvi , i na outfit sam igrala na sigurno i obukla crnu suknjicu od tila, crnu majicu na jedno rame sa cvijetom na ramenu i crne štikle sa zlatnim lancima a od nakita sam imala samo ove upečatljive naušnice koje obožavam! Slijedi niz fotki više manje istih poza koje pokazuju ukupan look :)

To je sve , tipkamo se uskoro! xoxo 



svjetlucanje MAC antique golda ;)






Nema komentara:

Objavi komentar