logo :)

srijeda, 8. travnja 2015.

VICHY NORMADERM GEL ZA UMIVANJE




Boook svima! :)

Znam da sam rekla da imam u pripremi mali new in, ali s obzirom na spremanje ispita, posao , a i činjenicu da LookFantastic ovaj put malo kasni s dostavom (šmrc), odlučila sam vam napisati nekoliko rečenica o ovom malom čudu!

Prvi put sam u kontakt s ovim proizvodom došla prije nekoliko tjedana kad sam imala pravu pošast i koloniju akni na licu i moram priznati da je lijepo smirio nastalu katastrofu. Naravno, ne mogu tvrditi da je to zasluga isključivo ovog gela s obzirom na to da imam popriličan broj preparata uvršten u svakodnevnu njegu ali definitivno mogu tvrditi da mi je bio od velike pomoći. Nakon što sam u tom periodu potrošila nekoliko testera istog, odlučila sam se na kupnju full size proizvoda.

Vichy Normaderm
Gel dolazi u količini od 200 ml što je prosječna količina za ovakve vrste proizvoda. Pakiranje je čvrsto, plastično i ima pumpicu za doziranje proizvoda što je izvrsno jer je higijenski, ne prenosimo bakterije tijekom diranja otvora bočice a i lakše se dozira potrebna količina za umivanje. Ja ga koristim najprije s Clarisonicom, na kojim stavim 1-2 pritiska pumpice a nakon minute Clarisonic zujanja, još 1 pritisak stavljam direktno na prste i utvrljavam temeljito po licu te zatim ispirem. Postupak obično radim samo navečer pošto ujutro nemam baš vremena. Gel daje osjećaj svježine i čistoće, koža je na dodir meka a crvena područja umiruje i ne ističe dodatno. Više ima tekuću teksturu nego gelastu ali meni osobno to odgovara, miris je citrusni i predivan , zbilja miriši na čistoću, ne znam kako da to bolje opišem :D
Nečistoće na licu smiruje i iz dana u dana čisti, ja sam na svom licu uistinu vidjela razliku. Izuzetno se lijepo pjeni za vrijeme umivanja i točno zamišljam scene iz reklama gdje se žene onako zapljuskuju vodom (ne znam tko se tako umiva ali moram dočarati efekte malo :D ) jer baš revitalizira kožu. 

Iako sam isprobala više umivalica ljekarničkih brendova, ovo je moja omiljena, u apsolutno svemu mi odgovara i nastavit ću je kupovati :) 
Cijena je oko 100 kuna ako se ne varam a nabaviti ga možete u svim ljekarnama koje drže Vichy proizvode.

Ono što mi se posebno sviđa su sastojci. Nije da se pretjerano razumijem u porijeklo i značaj ali jako dobro znam da glikolnam, salicilna i citrusna kiselina izuzetno dobro utječu na kožu sklonu nepravilnosti i ožiljcima. Kada još tu ubrojimo umirujuća svojstva Vichy termalne vode, mislim da imamo dobitnu kombinaciju za čišćenje i njegu u jednom.

sastojci

izgled gela na koži, gotovo je proziran
Tek sam prije nekoliko dana načela ovo pakiranje tako da mi je teško reći koliko bi moglo potrajati ali pretpostavljam da bi uz svakodnevno korištenje bočica mogla trajati oko 2 mjeseca. Osim ove umivalice, isprobala sam još nekoliko proizvoda iz Normaderm linije između ostalog kremu TotalMat i Hyaluspot tretman za akne, koji se aplicira lokalno na upaljeno mjesto na koži. Za lokalni tretman mogu reći da ublažava crvenilo i pomaže u zacjeljivanju kože te sušenju akni ali rezultat se može očekivati kroz nekoliko dana, u nekoliko sati sigurno neće napraviti dramatičnu razliku (ili barem meni nije). Glede kreme, mogu reći me nije posebno oduševila i da ću ipak ostati vjerna Effaclaru od La Rochea. Ipak, smatram da je Normaderm jedna kvalitetna i učinkovita linija za njegu problematične kože i da vrijedi isprobati neki od proizvoda iz nje. Ja se ne odvajam od mog Normaderm pudera ali o tome drugom prilikom ;)
Ovo je moja nova HG umivalica i ne vjerujem da će se to uskoro promijeniti :) 
Nadam se da će me poštar ovih dana obradovati napokon mojom narudžbom s LookFantastica pa da vam mogu pokazati sadržaj March Beauty Boxa i napokon vas upoznati s mojom rutinom u njezi kose :)
S obzirom da nemam baš slobodnog vremena , ne znam da li  ću uspjeti napraviti jedan tutorijal za vikend ali svakako vam ga obećajem za idući tjedan a do tada se tipkamo!
xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar