logo :)

četvrtak, 14. travnja 2016.

BROW ROUTINE FOR PEOPLE WITH NO BROWS





Pozdrav curke,



Danas imam jedan video koji već dugo planiram snimiti. Radi se o mojoj rutini obrva.

Kao što možda znate (vjerojatnije ne), moje obrve od polovice prema kraju ne rastu. Zato se na fotkama čini da su fotošopirane i zaglađene, ne vide se dlačice jer ja dlačice na tom području nemam.



Kako unatoč tome imati pravilan oblik obrva?



Ja ga postižem Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomadeom u nijansi Taupe. Ključno je da slijedim prirodi smjer obrve , nakon što ih počešljam prema gore. Na taj način će rezultat biti manje napadan.

Na početku crtam laganim potezima i oponašam izgled dlačica.



Na kraju ih fiksiram L´oreal Brow Artist Plumper Transparent gelom i Essence Make Me Brow u Blondy Brows kojim dodajem dimenziju i malo topliju nijansu.



Kistovi koje koristim u videu su BH Cosmetics.



Kako vi uređujete obrve i imate li problem sličan mom ili imate guste obrve?



xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar