logo :)

utorak, 26. travnja 2016.

Carli Bybel x BH Cosmetics


Pozdrav lijepe i lijepi moji!

Danas vam donosim za mene osobno jako uzbudljivu recenziju , radi se o suradnji YouTube senzacije Carli Bybel  s brendom BH Cosmetics. 



Planirala sam ovu paletu kupiti čim je najavljena ali dugo je vremena bila rasprodana. Na kraju sam ipak imala sreće i stigla mi je iz SADa za nekih 15 dana. Uz nju sam kupila i set od 12 kistova koji su uistinu predivni ali o njima drugom prilikom .

Paleta se satoji od 10 sjenila i 4 highlightera koji se također mogu koristiti kao sjenila. Ukupno ima 47.6 grama a mora se potrošiti u roku 2 godine od dana otvaranja. Ovo je cruelty free proizvod što znači da nije testiran na životinjama a ujedno je i veganski



Paleta je neutralna i prevladavaju shimmerasta sjenila, samo 3 sjenila su potpuno mat. Dizajnirana je tako da možete kreirati jednostavne dnevne lookove ali i dramatičnije večernje, kombinirati tople ili hladne nijanse, miješati ih međusobno itd. Vrlo je zabavno poigravati se s teksturama, finišem i bojama ove palete.

Sama ambalaža nije nešto posebno, paleta je u kartonskom pakiranju bijele boje s dizajnom bisera , ima malenog rozog pingvina i Carlin potpis dok se na stražnjoj strani nalazi kratki opis same palete.

Unutra je ogledalo i natpis Aspire to Inspire. Nisam nešto specijalno oduševljena ambalažom, mislim da je mogla biti i bolja ali zbog cijene od 12,50 dolara neću se posebno žaliti.




Ono što me stvarno užasno razočaralo i odbilo je smrad palete. Baš intenzivan smrad. Ne znam od čega i kako ali paleta smrdi i nakon tjedan dana koliko je već imam. Ne znam da li smrde sama sjenila ili karton ali svakako nije ugodno za osjetiti.

Idemo na swatcheve i pigmentaciju. Prvi red me razočarao. Pigmentacija mat sjenila tri i četiri slijeva nadesno je strašno loša. Sjenila se truse i kredasta su. Zbilja razočaravajuće i neshvatljivo za mene, osobno ne bi stala iza tako nečeg i uvjeravala fanove da je pigmentacija izvrsna. Ali money makes the world go round.
prvi red palete


Shimmerasta sjenila su pak vrlo puterasta i izvrsne pigmentacije i velika je šteta da cijela paleta nije na istoj razini kvalitete. 

Usporedbe radi, Morphe Brushes ima palete od 35 boja za oko 150 kn i pigmentacija mat boja je daleko bolja. O brendovima tipa Urban Decay itd. nećemo ni pričati.

Što se tiče shimmerastih boja, divne su, predivno se presijavaju i uistinu su posebne jer ovisno o svjetlu mijenjaju sjaj. 

drugi red sjenila


Drugi red je shimmerast kao što vidite i odlične pigmentacije, sjenila se ne truse i stvarno su prelijepa.

highlighteri



Highlighteri su također vrhunski pigmentirani ali se isto truse pa imam dojam da će se zbog toga potrošiti brže jer puno proizvoda propadne na taj način.

Najsvjetliji highlighter me podsjeća na Diorov iz proljetne kolekcije, ima baš ružičasti odsjaj i stvarno je predivan. Drugi je neutralan , treći zlatan a četvrti je više kao bronzer topper. U svakom slučaju svi mi se sviđaju i stalno ih koristim.

Trajnost je dobra, meni uz MAC Paint Pot traju cijeli dan od ranog jutra do navečer kada skinem šminku , ali moji kapci nisu masni .






Mislim da je paleta pristupačna svima jer nije lako pretjerati s bojama , vrlo se lako blendaju i nadogradive su što je odlično. 

Posežem za njom vrlo često i idealna je za dnevne lookove. Ako želite da napravim još neki look s ovom paletom, recite i ubacit ću ih u ovaj post.


Ubacit ću i dvije slike fotkane s jakim blicem čisto da vidite kako izgledaju boje.



Na svim slikama sam koristila za make up na očima samo Carli Bybel paletu te na licu highlightere iz iste palete.

Drago mi je da imam ovu paleticu u svojoj kolekciji jer mi je bila velika želja i uistinu ima predivnih boja i finiša, vrlo često će zalutati u moje ruke ali da je nezaobilazna nekome tko nije ovako u make upu kao ja, nije. 

Uzmite u obzir shipping 12 dolara za Hrvatsku i veliku mogućnost carinjenja robe. 

Ipak, ako ste obožavatelj Carlinog kanala i make upa, sigurna sam kako će ova paleta za vas biti pravo malo blago kao što je za mene.

Kako vam se sviđa paleta i želite li je u svojoj kolekciji? Pišite mi :*

* Onaj tko te pokuša spustit na bilo koji način , već je puno ispod tebe . * Zapamtite ovo, dobra i sretna osoba nikad neće spuštati ljude niti podcjenjivati . To rade slabići i nesigurne osobe. 

Ostajte mi lijepe iznutra i izvana , nemojte širiti mržnju već dobrotu jer se sve vraća :) Sigurno želite da vam se dogode lijepe stvari, zar ne? Činite ih drugima pa će iste naći put do vas.

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar