logo :)

srijeda, 20. travnja 2016.

KLASIČNI SMEĐI SMOKEY EYE SA ZLATNIM GLITTEROM


Drage moje ,

Donosim vam još jedan look za koji sam snimila video , a ako ne volite videa , bez brige, pobrinula sam se i za vas i pripremila vam post o ovom klasičnom looku s preokretom u vidu glittera.

Smokey eye je jedna od najpoznatijih tehnika šminkanja očiju i gotovo svačiji odabir za večernji izlazak ili pak malo svečaniju prigodu. 

Pošto se većina nas boji crnog sjenila, ja sam vam pripremila verziju koja je vrlo nosiva i iznimno lagana za rekreirati.

Ovu tehniku sam naučila u školi za vizažista koju trenutno pohađam i oduševila me svojom jednostavnošću i ljepotom. Ako vas je zaintrigirala najava, evo looka.



































Kao što vidite, nije nimalo napadan , što više, look je idealan za (pro)ljetne noći :)

Obrve sam vrlo nježno istaknula običnim mat sjenilima iz Morphe Brushes palete 35W a na kapke sam nanijela MAC Soft Ochre kao bazu. Ovdje je vrlo važno napomenuti da nema potrebe matirati bazu ili korektor na kapcima jer želimo izvući maksimum iz boje koja dolazi na sam kapak.

Ja sam odabrala MUG Cocoa Bear sjenilo i kistom za blendanje sam ga nanijela preko cijelog kapka, posebno se fokusirajući na dio uz sam rub trepavica. 

Potom sam ga izblendala u pregib kapka ne uzimajući više proizvoda već radeći s onime što već imam na oku. Uzimam čokoladno smeđu , taniju boju i mrvicu crne ( obje mat) i smještam ih uz vanjski dio oka da bi dobila lifting efekt. To sve blendam MUG Frappe sjenilom.





Uzimam pencil brush odnosno precizan kist i MUG Cocoa bear te se spuštam na donji kapak da bi povezala sve zajedno. Opet uzimam tamno smeđu i crnu na još sitniji kistić i prolazim tim miksom uz sam rub donjih trepavica. Potom to sve blendam Morphe M544 kistom za blendanje.

Uz gornje trepavice povlačim crtu MAC Blacktrack gel linerom ali ne izlazim iz oblika oka kako ne bi vizualno spustila oko.

Na sredinu dodajem Beauty UK Glitter Eyeliner u zlatnoj nijansi i stavljam ga na sredinu kapka te u unutarnji kut oka umjesto highlightera.





Na kraju dodajem maskaru ( Maybelline Lash Sensational i Push Up Drama) te trepke s Ebaya.

To je to! 

Na licu sam koristila EX1 Invisiwear Liquid founfation u F100 i Catrice Liquid Camouflage u 010 te Rimmel Stay Matte u Peach Glow. Konturirala sam Catrice Prime and Fine setom u tamnijoj verziji a bronzer je MAC Give Me Sun! . Rumenilo je Catrice Apricot a highlighter Laura Geller Gilded Honey.

Na usanama imam Essence Longlasting olovku u boji breskve te preko nje MAC Myth ruž.

Sve sam poprskala MAC Fix + sprejem.





Ako imate 10 minuta, pogledajte svakako video.:)
Kako vam se sviđa ovaj smokey eyes, volite li ovu tehniku šminkanja?

xoxo


Nema komentara:

Objavi komentar