logo :)

ponedjeljak, 4. svibnja 2015.

ESSENCE & CATRICE LOOK - TRI VARIJANTE NA USNAMA



Booook svima i ugodan početak ovog toplog tjedna vam želim :)

Najprije se moram ispričati što nisam bila baš aktivna prošli tjedan i to jer nisam imala pristup kompu pa nadam se nećete zamjeriti. Neki od vas koji prate FB stranicu bloga, MeowMeow by Elvira , znaju da sam prošli tjedan dobila paketić s Essence i Catrice proizvodima. Iako sam željela najprije isprobati ih sve te napisati recenziju, zaljubila sam se u rezultat isprobavanja i morala sam s vama podijeliti oduševljenje proizvodima a nadam se i lookom :D.

Za početak, sjećam se da je moja omiljena beauty blogerica Carli Bybel jednom objavila sličan video tutorial, odnosno radilo se o istom make upu na očima a na usnama je isprobala 3 različita ruža. Jako mi se svidjela ta ideja da samo najjednostavnijom promjenom boje i teksture na usnama možemo postići potpunu promjenu looka i tako od poslovnog zakoračiti prema vamp looku. Sve što vam treba su 2 ili 3 ruža u torbici i za nekoliko trenutaka od dnevne varijante ste spremni za večeru s dečkom ili noćni provod s prijateljicama.

Ovo je jednostavan look a kreirala sam ga većinom Essence i Catrice kozmetikom pa sam tako odlučila nazvati ovaj post. Jako sam sretna i uzbuđena jer sam otkrila super stvari pristupačne svima nama - prvenstveno se ovo odnosi na Catrice sjenila s kojima sam apsolutno oduševljena ali o tome u idućem postu ;) . Žao mi je što nisam probala njihova sjenila ranije jer kvalitetom nadmašuju i puno skuplja sjenila i ako niste, svakako ispravite taj propust i probajte ih , nećete požaliti , obećajem :) .

Obrve sam po običaju počešljala i uredila Catrice olovkom za obrve u nijansi 040 i Catrice setom za obrve, u zadnje vrijeme znam pomiješati obje nijanse i ispadne baš lijepo. 
Na kapke sam nanijela MUR Aqua Seal , te potom preko cijelog kapka do prgiba Catrice Absolute Eye Colour u nijansi 860 The Beauty and The Beige , koja je jedna predivna zlaćano - bijelo - bež nijansa koja je svilenkasta na dodir i izrazito pigmentirana s obzirom na to da je riječ o relativno svijetloj nijansi. Mene efekt podsjeća na MAC Vanilla pigment koji mi je već duže vrijeme na wish listi !




Potom sam za pregib kapka odlučila isprobati Catrice Velvet Matt Eyeshadow u nijansi 050 Welcome To Greysland. Kako i sam naziv govori, riječ je o divnom baršunastom sjenilu mat efekta , dobre pigmentiranosti i nevjerojatnog osjećaja pod prstima i na očima, tako lagano i mekano, najranije bi ga nabavila u svim nijansama jer sam oduševljena! Dakle, to sjenilo sam blending kistićem iz BH Pink A Dot seta nanijela u pregib kapka kako bi otvorila pogled te u vanjski kut kapka da "zaokružim" cjelinu. 



Ispod obrve sam za highlight koristila najsvijetlije shimmerasto sjenilo iz Essence All About Nude paletice koja mi je preslatka a sjenla su stvarno iskoristiva, slijedi uskoro look s njom ;) . Za highlight obrve volim koristiti Max Factor kistić za blendanje jer je malen i okrugao i jako lijepo pokupi sjenilo te ga izblenda s ovim u pregibu kapka. 

Ja bi vam preporučila da inače najprije našinkate dio u pregibu kapka i vanjskom kutu oka jer nažalost sjenila se znaju malo trusiti što zna biti nezgodno ako je na kapku ovako svijetla nijansa , naravno može se popraviti ali praktičnije je kad nemorate popravljat :D.

Oči sam obrubila Essence Liquid Ink eyelinerom i izvukla liniju prema van, to radim gotovo uvijek, meni nema potpunog make upa očiju bez tuša ! 

Na donji kapak sam stavila Nudestick u nijasi Gilt , prekrasna zlatna nude nijansa koja nježno klizi po kapku i ja je koristim kako bi produžila trajnost sjenila koje potom nanosim na nju i gradirala od najtamnijeg u vanjskom kutu do highlighta u unutarnjem kutu oka.

bez tuša :D

Na kraju dodajem nekoliko slojeva moje trenutno omiljene maskare Essence False Lashes Effect , patim jer trenutno nemam moje Ardell trepavice ali već u sljedećem postu će biti na mojim okicama :D .


konačan look :)

Krećemo na podlogu. Inače, znam da dosta cura najprije nanosi podlogu ali ja obično natrusim sjenila po licu i ispod očiju pa moram prvo maramicom ili micelarnom otkloniti ostatke da bi mogla nanijeti podlogu.

Pošto mi je lice opet u ružnoj fazi, podlogu nanosim plosnatim kistom koji omogućuje najjače prekrivanje. Holika Holika mi je na samom kraju tako da ću krajem tjedna naručiti dvije nove , ali do tada sam se odlučila vratiti podlogi iz srednjoškolskih dana a to je Essence All About Matt , namijenjena je masnoj koži sklonoj nepravilnostima a formula je bez ulja. Možete je naći po cijeni od 29 kuna što je izvrsno jer mi se baš i nije davalo 100tinjak kuna na podlogu dok čekam Holiku ovih par tjedana. I dalje mi je najsvijetlija nijansa nešto pretamna ali nije to ništa što se ne može korigirati puderom u prahu.



Kao što vidite , nije prestrašna razlika , a lice sam matirala jednim Catrice novitetom a to je Colour Correcting Mattifying Powder u 010 Delicate Blossom što je i jedina nijansa za sada. I o ovom proizvodu ću svakako pisati detaljnije jer me neodoljivo podsjeća na jednu puno skuplju make up poslasticu ali sada da samo ukratko objasnim - radi se o matirajućem puderu koji ispravlja nepravilnosti kože- osvježava umornu put, posvjetljuje kožu bez sjaja , neutralizira crvenilo i prekriva nepravilnosti i ono što vam trenutno mogu reći je da uistinu sve te stvari radi i to fenomenalno!

Lice sam konturirala Angle Brushom iz BH seta i to Loreal bronzerom u nijansi za plavuše a za rumenilo sam koristila Catrice u divnoj peachy nijansi sa zlatnim shimmerom!

Highlight jagodica , nosa , čela i brade sam kao i obično napravila Mary Lou-om od The Balma, tu zbilja nema konkurenciju i moj je svakodnevni odabir ali naravno uvijek sam u potrazi za dobrim highlighterom. 




Krenimo s prvom kombinacijom na usnama , a to je nude. Ova je kombinacija prikladna za posao i sve dnevne varijante , kada želite izgledati kao da se niste previše trudili ;) Usne sam obrubila Essence Lip Linerom u In The Nude nijansi a popunila Porcelain doll Essence ružem iz njihove nove Nude kolekcije, ruž je divan i jako kremast i ugodan na usnama , pošto sam željela istaknuti usne , dodala sam i Essence sjajilo XXL Longlasting u nijansi Baby Doll s favourite , što je nježno ružičasta nijansa sa sitnim shimmerom, prava girly nijansa, nježna i prikladna za svaki dan. 




Moj drugi odabir je bila breskavasta nijansa , nešto što će malo podići cijeli look a za tu nijansu bi mogla slobodno reći da je prijelazna varijanta, nosiva je i u dnevnoj i u večernjoj varijanti. Koristila sam ruž Catrice Ultimate Colour Lip Colour u nijansi 050 Princess Peach , radi se o breskvastoj nijansi kremastog finiša, pigmentiranost je dobra i usne prekrije u dva poteza. Trajnost je prosječna, ukoliko ne jedete i ne pijete , trajat će satima a inače zahtjeva manje popravke , ništa strašno i ništa na što mi obožavateljice ruževa i sjajaila nismo navikle :). Meni osobno se ta kombinacija najviše svidjela baš zbog toga što je prijelazna i nekako komplementarna s bojom rumenila.




I na kraju najdramatičniji look :D . Radi se o specifičnoj crvenoj nijansi mat finiša , 360 MATT-raction iz Catrice Ulitame Colour Lip Colour kolekcije. Ruž je predivan, potpuno je mat i baršunast na usnama, ne isušuje ih kako to inače znaju mat ruževi ali svejedno je važno usne dobro pripremiti za nanošenje takvog ruža. Moram priznati da me taj osjećaj mekoće i baršuna na usnama apsolutno osvojio! Ovo je naravno večernja varijanta looka , možete usne obrubiti Essence Lip Linerom u nijansi Red Blush kako bi ostale unutar rubova , ja od uzbuđenja nisam ali ubuduće svakako hoću. 



To su sva tri looka a sada ću vam prikazati njihov kolaž , koji sam već postala na Instagramu na ELVIRICA_ELVIRA . Jako sam zadovoljna sve u svemu s ovim lookom i nadam se da ćete nešto slično isprobati! Imam puno ideja za nove postove pa ću se potruditi biti aktivnija ovaj tjedan ;)
xoxo





Moja ljubimca se odmorila preko produženog vikenda čitajući Cosmo , nadam se ste i vi ;*

Nema komentara:

Objavi komentar