logo :)

utorak, 5. siječnja 2016.

2016 - početak



Prvi post u 2016oj godini...




Sretna vam nova godina, svima vama koji potrošite pokoji trenutak na moje misli. Želim vam da skupite snagu i da je učinite boljom od prethodne. Jer to je jedini način da uistinu dođe do napretka. Samo da još ja to shvatim i bit će bolje :D

Želim vam da vam vjetar bude naklonjen i da ovo uistinu bude vaša godina, da živite po svojim željama i svojoj duši a ne kako drugi žele. Nadam se da ste u ponoć ljubili voljenu osobu i da će vam ista biti podrška ovu godinu i sve iduće. Nadam se da ste se dobro proveli, što god to značilo za svakog od nas.

Ovaj post neće biti preduga čestitka , već ćemo se malo prisjetiti 2015e godine i na kraju ću vas zamoliti za smjernicu.

Dakle, prošle godine sam nakon dugo godina gledanja Youtubea odlučila pokrenuti svoj blog i moram priznati da mi je donio neizmjerno puno sreće. Voljela bi da sam imala više novaca i bolju opremu pa da sam mogla snimati tutoriale ili imati kvalitetnije fotke. 

Unatoč preprekama puno je vas u zadnjih 9 mjeseci kliknulo na moj blog i to je razlog zbog kojeg odlučujem nastaviti pisati i donositi vam svoje misli na dlanu. Moja je želja da na netu prestane stalna negativna energija, vrijeđanje koje je u zadnje vrijeme toliko aktualno.

U prošloj godini sam dobila svoj prvi posao, faks mi je malo zastao zbog toga i užasno žalim ali imam enormni manjak vremena i moram priznati druge želje za sebe i svoju budućnost. Znam da je formanlo obrazovanje bitno i nadam se da ću u ovoj godini smoći snage za početi polagati ispite koji me dijele od diplome. 

Voljela bi uplatiti neko putovanje ili ljetovanje , voljela bi biti dijelom kreativnih projekata i procesa stvaranja kojeg toliko obozavam. 

Puno je želja a godina će proletjeti kao i sve prije nje te one koje slijede. Nadam se samo da će ostaviti što manje žaljenja i gorčine. 

Vidim da je net prepun članaka o favoritima 2015e, i sama sam ga imala namjeru napisati ali me taaaako odbija činjenica da ih sve i svi pišu, pa vas molim za pomoć, želite li moje favorite prošle godine ili krećemo na nove teme ? 

Voljela bi vam predstaviti moju rutinu njege lica koja je uvelike izmijenjena. Nadam se da ćete odvojiti sekundu i reći mi koji bi post radije čitale.

Hvala vam dragi i drage moje , što mi uljepšavate ovo malo mjesto i moje dane, čitamo se i u ovoj godini!

xoxo


Nema komentara:

Objavi komentar