logo :)

petak, 29. siječnja 2016.

VICHY NJEGA PROTIV NEPRAVILNOSTI KOJA ULJEPŠAVA KOŽU



Započinjem posljednji post ovog tjedna isprikom koju ova ideja zaslužuje. Naime recenziju ove kremice planiram napisati mjesecima, ali uvijek je nekako pala u drugi plan zbog noviteta koji su krali pažnju a za to vrijeme ona je stabilno bila omiljeni dio moje beauty rutine i neprimjetno postala moj holy grail hidratantna njega. Kvaliteti ne treba buka i priča sama za sebe ali ovaj proizvod zaslužuje i više od jednog posta na blogu s obzirom na to što mi znači.

Možda se sjećate možda i ne ali početkom 10og mjeseca bila sam na Vichy Normaderm eventu i tamo sam prvi put imala susret s ovom kremom i općenito cijelom linijom. O eventu sam napisala post misleći kako ću recenziju kreme kad je potrošim a pošto trenutno trošim svoje četvrto pakiranje, mislim da je vrijeme da podijelim s vama svoje mišljenje o njoj.







Cijela linija Normaderm je izmijenjena i poboljšana zahvaljujući dugogodišnjim znanstvenim istraživanjima. Ukoliko vas zanima više o samoj liniji, posjetite arhivu postova i vratite se na moj opis Vichy eventa jer ćete tamo između ostalog pronaći zanimljive savjete za njegu kože.

Odmah moram napomenuti da ja ovu kremu koristim u kombinaciji s terapijom koju mi je prepisala dermatologinja ali jedno vrijeme sam je koristila samostalno.

Kremica dolazi u pakiranju od 50 ml, u preslatkoj plastičnoj ambalaži boje mente koja odmah asocira na svježinu i čistoću. 

Miris je meni osobno vrlo ugodan , lagan je i pomalo citrusni, baš mirie svježe kao što već pakiranje daje nagovijestiti. 

Tekstura je srednje gustoće ali vrlo prozračna, lako se razmazuje po koži i brzo upija. I sama krema je nježne boje mente iako svjetlija od pakiranja.

Dozira se pumpicom i kako ju trošite, podiže se dno , što je odlično, prvo jer je higijenski drugo jer ste sigurne da u bočici neće ostati ni jedna kap kreme što znači da dobivate punu vrijednost a svoj novac. 

Pumpicu je lako kontrolirati, dakle ako ne želite kreme za cijelo lice , samo smanjite pritisak i izaći će manja količina. 

Sve su to velike prednosti i upravo to su stvari koje obično zamjeramo kremama i puderima tako da bravo Vichy!



Sama krema je pakirana u ovu kutijicu na kojoj pišu osnovne informacije, da je riječ o hipoalergenom proizvodu bez parabena, prikladnom za osjetljivu kožu i obogaćenim Vichy termalnom vodom.

Krema kombinira salicilnu kiselinu i LHA te je obogaćena novom tehnologijom Air Licium + Phe resorcinol za pojačano djelovanje na pigmentacijske mrlje i sjaj sebuma. Koža postaje vidljivo ljepša.

Djeluje na smanjenje broja nepravilnosti i vidljivost postojećih, smanjuje hiperpigmentacijske mrlje, proširene pore i uklanja višak sebuma. Testirana je na kliničkom uzorku od 50 odraslih žena s kožom koja je sklona  nepravilnostima i sve su primjetile značajno poboljšanje.

Sastojci AQUA / WATER - DIMETHICONE - GLYCERIN - HYDROGENATED POLYISOBUTENE - ALCOHOL DENAT. - BUTYLENE GLYCOL - GLYCERYL STEARATE - SALICYLIC ACID - AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE - ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE - OCTYLDODECANOL - PEG-100 STEARATE - CI 42090 / BLUE 1 - STEARYL ALCOHOL - DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER - SILICA SILYLATE - SODIUM HYDROXIDE - SILICA - SODIUM POLYACRYLATE - PERLITE - PHENYLETHYL RESORCINOL - POLOXAMER 338 - DISODIUM EDTA - CAPRYLOYL SALICYLIC ACID - CAPRYLOYL GLYCINE - XANTHAN GUM - ACRYLONITRILE/METHYL METHACRYLATE/VINYLIDENE CHLORIDE COPOLYMER - PARFUM / FRAGRANCE




Omogućuje 24 satnu hidrataciju koja je potrebna svim tipovima kože, čak i onoj sklonoj aknama.

Ja sam se stvarno ugodno iznenadila s ovom njegom s obzirom da prijašnju Normaderm liniju nisam baš preferirala . Poboljšana verzija koja ukljčuje novitete poput ovog je pun pogodak, dizajn pakiranja je odličan, vrlo elegantan , u predivnoj boji koja sama po sebi asocira na svježinu. Istraživanja su rezultirala boljitkom za nas koji se mučimo s aknama, Ovo je krema koja će pružiti vašoj koži hidrataciju ali je neće zamastiti ( u sastojcima vidite da je na bazi vode) . 

Uživam u korištenju ove kreme i ritual skidanja šminke i njege kože mi je najdraži dio dana. Sviđa mi se što se ova krema zapravo može nanositi po potrebi, ona nije specifično karakterizirana kao dnevna ili noćna što meni daje zeleno iliti svjetlo boje mente da ju koristim i ujutro i navečer. 

Jednostavno ju previše volim da bi je koristila samo jednom dnevno :) 

Nakon nekoliko mjeseci korištenja mogu reći da mi je koža u boljem stanju , doduše držim se terapije koju mi je prepisao dermatolog a Vichy krema kao i gel za dubinsko čišćenje dio su nje. Ali o tome zasebni post.

Koža je nakon nanošenja glatka, mekana i miriši nježno kao što sam napomenula u početku posta ali nije napadan ni dugotraan miris, osjeti se samo pri nanošenju. Smiruje upalne procese na licu i pomaže im da brže zacijele. Najbolje od svega je činjenica da nahrani dubinski kožu i stvarno ju uljepšava. 

Ovo nije post u kojem to možete očito vidjeti na slici prije/poslije a i napominjem da sam na terapiji , ali svakako ću staviti sliku moje kože bez šminke. 

Moja je koža sklona sitnim prištćima, aknama, potkožnim aknama a masti se samo na T zoni. 

Trenutno sam se većine napasti riješila a puder kroz dan ne trebam popravljati , jer se ne sjajim.

Mislim da je ovo odličan proizvod vrijedan pažnje i novaca i da jednom kad ga probate nema nazad , stvara naviku ! 

Cijena za 50 ml je  oko 130 kuna , ovisi o prodajnom mjestu .

Ja ću je svakako nastaviti koristiti i meni je vrijedni saveznik u borbi protiv nečiste kože.

Jeste li probale nešto iz nove Vichy Normaderm linije? 

Želim vam lijep i ugodan vikend,

xoxo







Nema komentara:

Objavi komentar