logo :)

utorak, 12. siječnja 2016.

MY BIRTHDAY GLAM - GRWM

Hej drage moje,

Jako sam se veselila ovom postu jer obožavam s vama dijeliti kako sam se našminkala za neku prigodu , posebice kad je riječ o stvarno posebnom danu koji pada jednom godišnje. Riječ je o mom rođendanu naravno a danas ću s vama podijeliti make up koji sam nosila na taj dan.

Kao primer sam koristila Nivea After Shave Sensitive, kojem ću posvetiti cijeli post jer to uistinu zaslužuje. Za sada ću vam samo napomenuti da se radi o primeru koji će savršeno držati vaš make up na mjestu do trena dok ga ne skinete.

                             
     


Ovo je make up koji sam nosila pa ako vas zanima procedura znate što vam je činiti :) . Krenimo!

Obrve sam oblikovala Anastasia Beverly Hills Dipbrowom u nijansi Taupe i fiksirala ih Loreal Brow Artist gelom u tamnijoj nijansi.




Kod obrva je važno početi s vanjskim dijelom jer on obično zahtijeva precizniju definiciju a sam prednji dio većinom samo počešljam L´oreal Brow Artistom kao što vidite na slici.

Potom sam kao primer na kapke nanijela MAC Painterly Paint Pot i utapkala ga prstima, iako kad sam u žurbi za to koristim Beauty Blender.



Nikad ne fiksiram bazu jer volim puni intenzitet sjenila a i shimmeraste nijanse puno ljepše izgledaju na "ljepljivoj" podlozi nego na matiranoj. Uvijek se može izblendati sjenilo ali kada naknadno pojačavamo intenzitet to ne izgleda baš uredno.

U pregib kapka nanijela sam mat mauve nijansu iz Iconic 3 palete , kistom za blendanje iz BH Pink-A-Dot seta.



Preko kapka sam nanijela shimmer nijansu zlatno roze boje i to ravnim sintetičkim kistom iz istog seta.


Zlaćanu nijansu sam nanosila u nekoliko slojeva a kist sam prethodno naprskala s MAC Fix + sprejem za puni intenzitet i metalik sjaj.

Za vanjski dio oka sam odabrala predzadnju nijansu iz palete i pencil brushem kreirala obrnuto slovo v.

Njega sam dodatno definirala malim preciznim kistom i posljednjom nijansom kako bi dobila smokey efekt.



Područje ispod obrva posvijetlila sam ružičastim highlighterom iz H&M palete highlightera.



Krajnji rezultat sjenčanja očiju je bio ovakav.




Preko zlatnog sjenila na kapku povukla sam nekoliko linija Bipa srebrnim eyelinerom i potom na njega utapkala H&M glitter u nijansi Shooting Star. Oči sam obrubila Maybelline gel linerom i zalijepila umjetne trepavice s Ebaya. Na svoje trepavice sam nanijela L´oreal Miss Manga Black Angel maskaru.



Ispod oka sam nanijela samo najtanije sjenilo iz palete koju sam koristia i malo ga izblendala da nije preoštro. Obožavam ovakve lookove na očima, ja sam oduševljena kako je ispalo! 

Kao tekuću podlogu koristila sam Loreal True Match u nijansi Rose Vanilla a nanijela sam ga tapkanjem Real Techniques Expert Brush kistom. Kada sam dobila željeno prekrivanje, sve sam još utapkala i stopila s kožom uz pomoć Beauty Blendera.




Područje ispod očiju sam posvjetlila Catrice Liquid Camuflage korektorom u 010 nijansi a prije toga sam nanijela Artdeco Camouflage kako bi ubila boje podočnjaka.



Napokon je došao red na kremasto konturiranje! Koristila sam Beauty UK paletu za konturiranje , prvu nijansu jer je hladnijeg podtona. Istaknula sam jagodice, čelo, malo korigirala nos te istaknula linije vilice.


To sam sve izblendala Beauty Blenderom i fiksirala NYX kontur panom u nijansi Sienna. Područje ispod očiju sam fiksirala Manhatnn puderom u prahu.

Potom sam cijelo lice fiksirala MAC Studio Fix u nijansi NW20 i sve dobro izblendala.




Za bronzer sam koristila Catrice Mineral Bronzer u nijansi 010 ( mislim da je to jedina čak) i BH fan brush iz Pink-A-Dot seta. Bronzer sam nanijela na sva područja koja sam konturirala Beauty UK kremastom paletom.


Za rumenilo sam odabrala moj prošlogodišnji a i trenutni favorit - NYX Baked Blush u nijansi Foreplay.




Za highlighter sam koristila Mary Lou Manizer od The Balma i MAC Love Connection Mineral Eyeshadow koji je identični Soft&Gentle i to sam nanijela na lice koje sam netom poprskala MAC Fix + sprejem kako bi dobila metalik efekt. Sve sam fiksirala MAC Fix + sprejem a na usnama je MAC  Retro Matte Liquid LipColour u nijansi Divine Divine koji sam dobila od moje drage Lane i o kojem slijedi recenzija.





Nadam se da vam se sviđa moj rođendanski make up, inače nosila sam spuštenu ispeglanu kosu i crnu kratku šljokičastu haljinu golih leđa, ubacit ću sliku kad je prebacim. Spremam za vas i rođendanski haul u kojem ću vam pokazati što sam dobila ali i jedan mini fashion haul. 

Sviđa li vam se ovakav tip detaljnih make up lookova i volite li šljokice? Kakav make up volite nositi za rođendan?

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar