logo :)

četvrtak, 7. siječnja 2016.

Što sam sve obožavala u 2015oj

Bok svima,

iako sam mislila da ovaj post neću pisati, nekako mi je žao ne odati počast godini iza nas, posebice zato što mi je donijela toliko dobrih proizvoda. Pošto će ovo biti prilično dugačak post preskočit ću svoj uobičajeni uvod i baciti se na predstavljanje mojih najdražih proizvoda od kojih ću veliku većinu nastaviti koristiti. 

1. Vichy Dermablend i Maybelline Affinitone



Vichyev Dermablend sam trošila nemilice, puder je apsolutno savršen, ima potpuno prekrivanje, kremast je , nježan na koži, obogaćen Vichy termalnom vodom i ne začepljuje pore! Unatoč visokoj cijeni koristila sam ga manje više svakodnevno posebno u periodu kad mi je lice malo podivljalo.

Maybelline Affinitone mi je all time favorit kad želim lakšu podlogu. Tekstura mu je tekuća ali je prekrivanje odlično, nadogradiv je , lagan, cjenovno jako pristupačan i često na akcijama i ne izaziva prištiće. Odličan puder kojeg uvijek imam u svojoj kolekciji.

2. MAC Studio Fix


Znači nema dalje. Ovaj puder je SVE!!!! Obožavam ga, potrošila sam sigurno 4 komada prošle godine , neopisivo je dobar. To je fotošop u puderu, matira, daje odlično prekrivanje, lijepo izgleda na fotkama, pravo savršenstvo. Unatoč cijeni , kod mene je u stalnoj postavi jer volim potpuno prekrivanje. Ja sam NW20 nijansa. Ne mogu živjeti bez ovog pudera i nakon što sam ga probala svi drugi su mi jednostavno neusporedivi s njim.

3. MAC Prolongwear Concealer

Još jedan MAC favorit. Divan korektor, tekući i jako ugodan na koži, ima odlično prekrivanje i kad se pravilno nanese potpuno se stopi s kožom. Obožavam ga , isto bi ga svrstala u klasike bez kojih ne mogu. 

4. NYX Baked Blush Foreplay




Ovo rumenilo je predivno! Jako je popularna nijansa pa ju je teško uhvatiti ali isplati se. Boja je savršena mješavina roze i peachy s predivnim sjajem, naime ako volite mat rumenila ovo nije za vas, sadrži sitne zlatne šljokice ali ja volim zdravi sjaj koji daje licu. Stalno ga nosim jer stvarno paše na puno kombinacija.

5. Catrice Mineral Bronzer



Iako sam ovaj bronzer kupila nedavno, morala sam ga spomenuti u favoritima jer ga obožava, koristim samo njega otkad sam ga kupila. Sviđa mi se što nije potpuno mat već daje pravi osunčani sjaj licu iako nema šljokice. Podsjeća me jako na MAC Give me sun.

6. Mary Lou Manizer The Balm , Soft&Gentle MAC






Ovo su moji omiljeni highlighteri , Mary Lou je nešto toplijeg podtona odnosno zlaćanog sjaja dok je Soft&Gentle predivna neutralna nijansa koja odgovara svima. Oba su divna, jako dobro pigmentirana a za jači efekt nanosila bi ih kistom poprskanim MAC Fix + sprejem. Luda sam za highlighterima i uvijek sam u potrazi za novima ali ovi će uvijek imati mjesto u mom srcu i mojoj ladici ;) 

7. L´oreal Telescopic maskara



Ovu maskaru koristim od srednje škole i iako ju nisam kroz godinu često spominjala uvijek joj se vraćam , baš kao i Maybelline maskarama od kojih moram spomenuti Lash Sensational. Ovdje nemam što puno mudrovati, imam dosta dobre trepavice i nemam nekih problema s njima ali volim dramatični efekt a ova maskara i Maybelline maskare im to pružaju.

8. Sleek palete i Iconic 3






Iconic 3 paleta. Moja najdraža kombinacija boja IKAD ! Idući mjesec kupujem Naked 3, kad već toliko volim ove boje neka moja prva high end paleta bude upravo ona jer znam da ću je koristiti svaki ali baš svaki dan <3
Sleek Vintage Romance mi je omiljena paleta za dramatičnije lookove. Shimmerasta sjenila su mi daleko draža od mat a ova paleta i općenito Sleek palete imaju tako kremasta , kvalitetna shimmer sjenila da je to apsolutno divno, toliko divno da ih poželiš dirati i swatchati samo da im se diviš kako se presijavaju. 

9. Maybelline gel liner


Trenutno trošim drugu posudicu ovog gel linera i znam da mi neće biti posljednja. Ovo je gel liner divne mekane teksture, lako se nanosi , dobro je pigmentiran , ima mat finiš i ne miče se dok ga ne skinem. Tuš na očima nosim svaki dan i najčešće posežem upravo za ovim jer volim kako diskretno naglasi svaki look , ne ukrade spotlight make upu na očima svojim sjajem ili precrnom bojom već se savršeno stopi s ostatkom looka. Ipak za večernje lookove znam preći preko njega Essence liquid ink tušem da dobijem jači efekt.

10. Ardell Demi Whispies


Moje omiljene trepavice. Sad i zauvijek. Mogu se nositi preko dana, za večernje prilike ih podebljam s par slojeva maskare, traju , traju i traju. Jako su girly, elegantne, lagane i ugodne za nositi. Sve preporuke.

11. Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade

Ne znam kako sam živjela bez ovog čuda!! Prvi proizvod u mom životu da nijansom (taupe) potpuno odgovara mojim obrvama! Iako su mišljenja oko njega podijeljena, ja ga smatram mojim ride or die proizvodom jer imam poluprazne obrve i za nas s takvim problemom nema boljeg. Potrebna je mala količina i traje oko godinu dana tako da je isplativa investicija . Ako vam se počne sušiti, možete dodati malo MAC Fix + -a i bit će kao novi . Moja ljubav, ma sve!

12. MAC Angel

Jedini ruž koji sam kupila ponovo a da sam prethodni primjerak potrošila. I to potrošila tako da sam ostatke strugala kistom za ruž dok nisam doslovno zadnju mrvicu izvukla. Savršena nude roza, idealna za svaki dan, meni najsavršenija dnevna nijansa ikad!

13. MAC Whirl



Da, da Kylie nijansa bez koje ja ne mogu, a u kombinaciji s Angelom mi je bomb.com. Divna mauve nude nijansa, kremasta i postojana, nosim je uz sve nude ruževe ili popunim cijele usne s njom. Love love love it!!!

14. MAC Painterly 


Za mene najbolja baza za sjenila. Činjenica da je malo ljepljiva mi nimalo ne smeta jer mi skraćuje muke i štedi vrijeme, naime sjenila a posebice shimmerasta se puno bolje hvataju za takvu podlogu a ako nešto i izgleda malo preintenzivno uvijek se može izblendati sa svjetlijim sjenilima tako da nema mjesta panici. Fenomenalna baza i gotovo. 

15. MAC Fix +



Hm, mislim da sam potrošila 4 bočice, tako nešto. Savršeno nešto. Volim ga poprskati prije nanošenja tekućeg pudera da puder ljepše sjedne, fiksira make up i uklanja cakey izgled lica, stapa sve proizvode na licu i sjaj highlightera ili sjajnih sjenila "izgladi" i potpuno ispegla sve na licu. Koristim ga za intenziviranje boja sjenila, ponekad s beauty blenderom, za prvu pomoć kad mi se Dipbrow osuši, za osvježenje make upa kroz dan... Svrha mu je toliko neizmjerna koliko i moja ljubav za ovaj proizvod. Žao mi je jedino da viš nema onog s miriom kokosa ;((

16. Beauty Blender, RT kistovi i BH Pink A Dot set 








Ovo je moj omiljeni pribor za šminkanje i sve ovo koristim u svakodnevnom šminkanju. Kada bi nešt posebno morala izdvojiti bio bi to Beauty Blender jer zamjenjuje gotovo sve kistove za lice.
Pink a Dot set je preslatki , ambalaža je divna a kistovi stvarno kvalitetni, ulovila sam ga na sniženju i jako jako ga volim a RT kistove sam kupovala pojedinačno i imam još nekoliko u planu. Jako kvalitetni , izdržljivi kistovi.

17. Vichy Normaderm






Nova , poboljšana verzija Vichy Normaderm linije predstavljena je ove godine. Koristim već treće pakiranje dnevne kreme, tko zna koji gel za umivanje a nedavno sam kupila i Night Detox tretman pa uskoro slijedi recenziija i update njege lica. Što reći osim da ovi proizvodi drže moje lice pod kontolom i otkako sam iščistila lice po liječničkom naputku, ovi ga proizvodi čuvaju u super stanju.

18. Bioderma Sebium


Moja omiljena micelarna, jedino s njome skidam šminku i to po preporuci moje dermatologinje. Nježno uklanja sve nečistoće , ne uzrokuje crvenilo , fino miriši i smiruje moju kožu. Još jedan HG.

19. Paco Rabanne Olympea i Escada Turquoise Summer



Olympea. Ah. Savršeno! Ja se ne zajubljujem u parfeme, često mi dosade i do ovog nisam imala neki miris kojem sam bila vjerna osim ljetnim Escadama ( lukavo jer nova izlazi svako proljeće ). Ovaj pafrem je to promijenio. Pakiranje je savršeno, rozo zlatno, već me bočica osvojila a miris je savršen, kao da je netko radio parfem baš za mene. Slana vanilija je jedna od glavnih nota tako da nije ni čudo da sam luda za ovim pafemom i stalno ga nosim, mogu napokon reći da sam pronašla svoj miris.
Escadu nemoram puno hvaliti, obožavam ih već 5 godina , za mene nema ljeta bez Escade i obavezno kupim novi čim stigne na police parfumerija. Jedva čekam upotpuniti kolekciju s Agua Del Sol, izdanjem za ljeto 2016 <3

20. Kerastase Force Arquitecte i Elixir Ultime ulje 


Moja kosa voli Kerastase. Ovo je moj omiljeni brend za njegu kose, preporodio mi je kosu , i kad god ostanem bez nekog od proizvoda koje koristim za njegu kose to se itekako vidi. Trudim se biti štedljiva s obzirom da je riječ o high end brendu ali ono što znam je da je ovo prvi put da sam ja ali i svi oko mene primjetili da mi je kosa pun zdravija i ljepša nego prije. Proizvodi su apsolutna divota, luksuznog pakiranja i mirisa, divnih tekstura i uistinu rade preobrazbu kose.

Eto, to bi bilo 20 proizvoda koji su obilježili moju 2015u godinu. Osim toga, obožavala sam svoju kćer Isabellu, moju divnu birmu Macilie, ljubiti se i smijati, obožavala sam sunčane dane i tople noći , fine koktele i večere , biti zaljubljena iz dana u dan sve više , pružati dobrotu i smijeh dragim ljudima i to ću sve zasigurno obožavati i 2016e :) . Obožavala sam i vas, vaše komentare i preglede bloga i uživala sam pišući za ovo moje malo mjesto. Želim nam još više druženja u 2016oj i da nam svima bude nezaboravna !!

Što ste vi voljele u prošloj godini , koji od proizvoda s moje liste vam se sviđa?

xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar