logo :)

ponedjeljak, 15. lipnja 2015.

ESSENCE NAUTI GIRL LIMITED EDITION



U Mulleru na Trgu je već u prodaji ova predivna limitirana edicija za ljeto od Essenca i moram priznati da mi je divna, već dugo nisu imali tako lijepu kolekciju.




Osobno mi se najviše sviđaju lakovi za nokte, ruževi i mirisna vodica. Ma cijelu kolekciju želim, divna je , pin up stil koji obožavam, prekrasne boje i baš vedra i vesela ljetna kolekcija. Rumenilo bi bilo divno kad potamnim, ruževi se savršeni a pošto sam bila u žurbi kupila sam samo jedan lak i to nježno ružičasti , 04 Crew First! . Najviše mi je zaplijenio pažnju jer se radi o jako posebnoj nijansi , prljavo bijeloj, zapravo bijeloj s daškom baby ružičaste, tako lijep lak dugo nisam vidjela i morala sam mu posvetiti cijeli post a nadam se da ću danas kupiti još nešto iz ove prekrasne kolekcije. 

Obično ovako svijetli i nježni lakovi osim što fenomenalno stoje na preplanuloj puti nemaju dobru prekrivenost i pigmentaciju. S ovim lakom to nije slučaj! U samo jednom premazu prekrije savršeno cijeli nokat iako ja uvijek stavljam dva sloja, a daje divan visoki sjaj na koji još dodam Essenceov top coat za gel efekt na noktima. Doslovno ga se ne mogu nagledati dok ga nosim na noktima, predivan je , tako posebna nijnasa, tako kvalitetan lak, izdržljivost na razni, savršeno prekriva i dobila sam stvarno puno pitanja o tome koji lak nosim. Bolji je od nekih Esseie lakova ovakvih tonova. Nadam se da vam neće umaknuti, trk do Mullera po ovu divotu! 






Za 11 ml laka izdvojit ćete 17 kuna i meni je tako žao što je ovo limited edition, lak je prekrasan ali tješim se da ga ima puno i ću možda uspjet kupiti još jedan da mi ga nikad ne ponestane. Stvarno sam ostala ugodno iznenađena kvalitetom ovog laka , izdržljivošću, ljepotom boje, ma lak je sve! Ja sam zaljubljena u ovaj lak, savršen je , nema riječi kojima bi ga mogla nahvaliti a danas nakon posla trčim od Mullera da vidim da li ću možda uspjeti uloviti još ovaj crveni i još jedan ovaj!
Nadam se da sam vam uljepšala ponedjeljak s ovom salvom postova haha a i ovaj tjedan ih imam u pripremi dosta tako da stay tuned my loves :*
Uživajte!

Nema komentara:

Objavi komentar