logo :)

ponedjeljak, 15. lipnja 2015.

VICHY DEZODORANS ZA REGULACIJU PREKOMJERNOG ZNOJENJA



Koliko god sve mi obožavale ljeto, postoji segment koji mrzimo - to je znojenje i neugdni mirisi. Nema mi gore vidjeti odnosno osjetiti lijepu , dotjeranu djevojku koja je okružena oblakom izrazito nuegodnog mirisa znoja. Osobno imam problema sa znojenjem, ništa drastično ali osim kad je vani vruće znojim se i kada sam pod stresom dakle kad sam živčana, kad se žuri, ma u mali milijun situacija. Ne samo da je ovaj problem neugodan nama samima i drugima oko nas već on drastično ruši samopouzdanje ne samo nas djevojaka nego i muškaraca. Zato smo svi stalno u potrazi za dezodoransom koji će držati pod kontrolom znojenje i neugodne mirise koji su nusprodukt istog.

Dobro sam svjesna da u dezodoranse često dodaju sastojke koji štete ali ne mogu ih ne koristiti i prirodni i slični mi ne pomažu a ne mogu podnijeti smrad da se tako izrazim. Napokon sam našla dezodorans koji vam prporučujem isprobati. Što se tiče drogerijskih nema koji nisam probala, neki su bolji, neki lošiji ali svima je zajedničko da nakon nekog perioda prestanu djelovati. 

Stoga sam se i ovdje bacila u potragu što moj omiljeni brend Vichy ima u svojoj ponudi glede rješavanja ovog mog problema i kao i obično, nisam se razočarala! 

Kupila sam roll-on dezodorans za regulaciju prekomjernog znojenja koji djeluje do 48 sati. Ne bih znala da li je istina jer se naravno tuširam i stavljam ga bar dva tri puta kroz dan jer obožavam njegov miris!.

Riječ je o proizvodu koji je namijenjen osjetljivoj koži, ne sadrži alkohol niti parabene te je hipoalergen. Svakako ga morate isprobati, miris je divan, jako osvježavajuć i osjeti se diskretno. Ovaj proizvod smanjuje znojenje a čak i kada se uznojite nema neugodnih mirisa već mirišite po ovom prekrasnom mirisu. 





Dezodorans je roll-on, količina je 50 ml, a cijena u ljekarnama oko 80 kuna. Pošto možete naletiti na popuste i akcije često prođete jeftinije. Trenutno je u ljekarnama akcija 1+1 gratis pa svakako iskoristite ponudu, mislim da ja hoću čisto da imam još u zalihi. Miris je blag i osvježavajuć ali ako vam smetaju mirisi , ima i verzija bez mirisa , pakiranje i identično samo je poklopac bijele boje. Vrlo brzo se upija u kožu i ostavlja je suhom, mirisnom i svježom i ovo je proizvod bez kojeg ne mogu ljeti po ovakvim vrućinama. Ukoliko imate malo ozbiljniji problem sa znojenjem, savjetovala bi vam da uložite u nešto farmaceutske kvalitete, Vichy ima veliku ponudu tretmana koji bi vam mogli pomoći, kao što je meni ovaj, Nije izazvao nikakave iritacije na koži, pošto nema alkohola u sastavu ne peče nakon depiliranjai praktičan je za nositi u torbici čak. Svakako otiđite za vrijeme trajanja ove akcije do obližnje ljekarne te se posavjetujte s ljekarnikom. Vichy naime nudi i 7 dnevni tretman protiv zojenja u kremi, ekstremnu zaštitu od 72 sata,, verziju mog dezodoransa ali bez mirisa, ponuda je velika i raznolika a ja sam rezultatima oduševljena jer kad se nakon cijelog dana na +40 pomirišiš ispod ruke i osjetiš svjež mirisa dezića kao da si ga sad nanijela , znas da je to winner!! :D 

Uvijek sam tako zadovoljna kad pronađem ovako dobar proizvod jer znam da sam se poštedila muke traženja dezića a nikome od nas nije baš zabavna ni jeftina ta metoda pokušaja i promašaja. Možda nije riječ o najjeftinijoj varijanti ali vrijedi svake kune, moja potraga za savršenim dezićem je  završena i znam da ću fino mirisati cijelo ljeto ;) Ocjena + 5 , obožaaaaaavam ovaj dezić ! 

Nema komentara:

Objavi komentar