logo :)

četvrtak, 11. lipnja 2015.

MINI FASHION NEW IN



Jučer sam bila u brzinskom šopingu u City Centu East i svakako ako ste u prilici navratite u H&M i C&A jer su sniženja počela i možete pronaći stvarno preslatkih stvari po smiješnim cijenama (20,35 kuna). Ja sam izabrala dvije kratke majice, suknjicu, kratke hlačice i kompletić topić i gaćice koji ipak nisam slikala. Ogrlica s leptirićem je iz DMa, u trenutnoj ponudi je. Meni se jako sviđaju ovakve ljetne šarene kombinacije i nosit ću ih na moru, u večernjih šetnjama Zagrebomi  u izlascima. Kombinirala sam samo odjeću koju sam jučer kupila, naravno da je planiram nositi i u drugim kombinacijama.



majica H&M, hlačice C&A, ogrlica DM




majica H&M, hlačice C&A , ogrlica DM







majica H&M, suknjica H&M, ogrlica DM


Presretna sam s novim stvarima i još sretnija što sam ih našla na sniženju, moram sutra pogledati malo detaljnije što se sve nudi :) Isprike na malo neurednom krevetu iza na fotkama, ali ja pripadam u onu skupinu koja ne posprema krevet u koji će navečer leći . Šalu na stranu, većinom ujutro nemam vremena i za to. Još jedna slikica kako se moja draga Macilie bori s ljetnim vrućinama.



Nema komentara:

Objavi komentar