logo :)

četvrtak, 11. lipnja 2015.

OSVJEŽAVAJUĆA LJETNA ANANAS TORTA



Ljeti čak i mi koji obožavamo Nutellu i čokoladu nekako trebamo predah, a mislim da je ovo desert koji će osvojiti i one zahtjevnije pod pretpostavkom da volite ananas kao ja. Ako ga ne volite ni to nije razlog da vam se ovaj recept ne svidi jer umjesto ananasa možete staviti bilo koje voće iako je bolje da je iz konzerve (vidjet ćete kroz recept zašto) . Tako sam ja radila varijacije s breskvama, jagodama i naravno originalni recept a ananasom i sve mi je jako fino. 

BISKVIT:

4 jaja
100 grama šećera
1 prašak za pecivo
1 vanilin šećer 
100 grama oštrog brašna

Odvojite žumanjke i napravite snijeg od bjelanjaka. Potom u 4 žumanjaka dodate šećer i vanilin šećer i miksate par minuta (ja obično miksam u jednom smjeru, ne znam da li to ima ikakve veze ali eto moja mama to tako radi pa se i ja držim toga). Potom u smjesu dodate brašno i prašak za pecivo i ponovo zamiksate. I onda dodae kuhačom bjelanjke i polako izmješate. Za ovaj dio treba malo strpljenja. Biskvit izlijete u kalup za tortu prethodno namazan maslacem ili margarinom i pečete na 180 stupnjeva 25 minuta u pethodno zagrijanoj pećnici. Izvadite i ohladite.

KREMA:

40 grama gustina
50 grama šećera
5 žlica soka od ananasa

Ovu smjesu dobro promješate i dodate u zakipjelu mješavinu 250 ml vode i malo ananasovog soka iz konzerve. Kuhate 5 minuta na laganoj vatri. 

Nasjeckate ananas na sitne komdiće i kad se potpuno krema ohladi dodate u nju i pomiješate.

500 ml vrhnja za šlag
100 grama šećera u prahu
2 vanilin šećera (bourbon najbolje)
1 ili 2 Šlag Fixa

Izmiksate šlag sa šećerom i dodate šlag fix da bude čvršće. Pomiješate pola šlaga sa šećerom s ananas kremom u kojoj je nasjeckani ananas. Drugu polovicu šlaga ostavite za "obući" tortu.

Prerežete skroz ohlađeni biskvit na pola , lagano ga natopite sokom od anasa iz konzerve i filate kremom, poklopite i premažete ostatkom šlaga i po želji ukrasite. Ohladite barem 3,4 sata u frižideru i dobar tek!

Evo nadam se da vas nisam zagnjavila s dosadnim receptom, ovo je stvarno jednostavno za napraviti a realno vrijeme koje će vam trebati je oko sat i pol s obzirom da se biskvit mora ohladiti prije filanja kremom. Slastica je idealna za ljetne dane i recept je poseban jer ne sadrži puding od vanilije u sebi kao većina njih. Izuzetno je lagana torta i ja je stalno moram peć kroz ljeto, jednom kad je probate i vi ćete sigurno :D Ovu sam ukrasila dr.Oetker šećernom masom i napravila Pingue iz crtića jer je bila za rođendan. 







Nema komentara:

Objavi komentar