logo :)

ponedjeljak, 15. lipnja 2015.

GET READY WITH ME - SATURDAY NIGHT FEVER



Bok svima, nadam se da preživljavate nekako ove nesnosne vrućine, neke su ve na moru, neke plivaju u moru ispita a neke u valovima posla i i spita naizmjenično (kao ja recimo). Svima nam treba malo razonode pa ću se ja truditi unatoč hrpi obaveza , biti aktivna na blogu. 

Znam da su get ready postovi uvijek prilično čitani a ja ih osobno volim pisati pa evo jadn od ovog vikenda.

Nisam stigla slikati korak po korak jer sam zaspala popodne i trebala se spremiti u roku sat vremena kompletno pa ćete vidjeti samo konačni rezultat ali nažalost nisam napravila neki veliki odmak od mojeg uobičajenog looka. 




Oči - Iconic 3 paleta od MURa , nisam koristila primer jer bi trebala kupiti novi, mislim da ću uzeti od Catricea ali unatoč tome jako dobro je izdržao make up. Mat sjenilo u pregibu, shimmerasto tamno prljavo ružičasto preko cijelog kapka, i ljubičasto iz iste palete na donjem kapku. Ovaj put sam preskočila šljokice :D, stavila sam tuš i Ardell trepavice, 105, na waterline Maybelline gel liner i to je to . Lice Vichy Teint Ideal , konturirala sam Maybelinne Colour Tatoo u Permanenet Taupe , izblendala , matirala Catrice puderom u kamenu 7u najtamnijoj nijansi koja mi je idealna za ljeto , korektor ispor očiju Catrice All Around u 020 Vanilla sam matirala Setting powderom od Vichya i konturirala Vivid Baked bronzerom od MURa. Rumenilo je Essence 2u1 u nijansi Sunset predivno rumenilo-bronzer koji ćete sutra vidjeti detaljnije. Na usnama sam nosila MAC Whirl i Essence Oh So Matt nude ruž. Highlighter je Mary Lou naravno a sve sam fksirala i dodala dewy finiš Avene termalnom vodom. 









Nosila sam H&M majicu te mint hlačice iz C&A , ogrlicu iz DMa i divne bež štikle Cavallino s čipkom, jako udobne i idealne za ljeto. Torbica je iz Importanea, jako mi se sviđa je i za dnevne šetnje gradom i za izlaske a ima neki rokerski štih kak bi se reklo. Na fotki s mojom najboljom prijateljicom Lanom koja nosi MUR plavi ruž vidi se da sam malo potamnila  a fotke na kojima me pokušala uslikati cijelu nisu ispale najbolje zbog osvjetljenja. Uskoro će se to promijeniti, intenzivno tragam za fotićem. Make up se najbolje vidi na zajeničkoj slici i slici oka (close up, prva slika). Mi smo se baš naplesale i dobro provele unatoč visokim temperaturama a nadam se da će tako biti i iduć vikend iako me čeka tona učenja . Kako ste se vi provele za vikend? 

Nema komentara:

Objavi komentar