logo :)

srijeda, 24. lipnja 2015.

STROBING - NEW BEAUTY TREND



...svako veče kada pet do dvanaest je ... Bok bok, evo pjevušim si u kišno jutro da se malo razveselim, ispričavam se svim vama dragim curkama koje bacite pogled na ova moja švrljanja što me nije bilo zadnjih dana, iskreno falilo mi je inspiracije, i odmarala sam :P . Mora se i to malo, sada me čeka učenje za ispit ali imam toliko toga za ispričati vam i pokazati da ne može čekati. Ispitnih rokova bar ima haha.

Sve ste čule za konturiranje, neke ga volite neke mrzite, ali možemo se složiti oko jednog - teško je. Ne nije teško zapamtiti gdje ide tamnije gdje svjetlije , gdje staviti bronzer a gdje ne ali teško je izvesti to na način da ne izgledate kao narančasti klaun ili kao da se spremate u boj kao pravi indijanac. 

Konturiranje je popularizirala Kim Kardashian (meni osobno lijepa i budimo realni žena je iz gluposti napravila biznis života, treba joj dati priznanje - kako lijepa hrvatska riječ - za to) . Ali draga Kim za razliku od svih nas ima vojsku najboljih make up artista i najbolji make up na svijetu na raspolaganju pa nema sumnje da će ona uvijek izgledati flawless iliti besprijekorno ( tako vole vlogerice tu riječ da ju počinjem mrzit ahhaha). Ja volim konturiranje, navikla sam se na bronzer i ako ga umjereno izvedemo stvarno da strukturu licu i lijepo izgleda. Nos ne volim konturirat osim za izlaske jer stvarno izgleda neprirodno ali obraze i čelo konturiram svaki dan. 


preuzeto s neta


Da ne bi samo pričala, evo nam spominjane gospođe i kako to točno izgleda kad se konturira lice. Po meni je idealno za neke svečanije prigode, izlaske, noćne varijante a mislim da bi u dnevnim definitivno trebale se držati pravila manje je više jer ocrtan nos stvarno ne izgleda dobro na jarkom suncu. 

U posljednje vrijeme sam naletila na nekoliko spominjanja riječi strobing kao tehnike koja konkurira konturiranju i preuzima mjesto glavnog beauty trenda u šminkanju. Mnogi su komentirali kako konturiranje mijenja sturkturu lica, kako je preumjetno, zahtijeva nošenje ogromne količine šminke itd. i ne mogu ni sama poreći navedeno. Stoga je pokrenut ovaj beauty trend koji slavi prirodne crte lica i ljepotu žene, ne zahtijeva skoro pa nikakvo umijeće u šminkanju i samo jedan proizvod (ja ću imat više ali to je zato jer ih OBOŽAVAM). Strobing je populariziran u Francuskoj gdje su ga nosili modeli na revijama i tamo je potpuno izbacio konturiranje. Opće je poznato da u Francuskoj konturiranje nije nikada bilo dobro prihvaćeno već je prvenstveno američki trend tako da nije čudno da se pojavila konkurencija istom. 

O čemu je konkretno riječ?  Strobing je naglašavanje dijelova lica na koje svjetlo prirodno pada highlighterom. To su vrhovi jagodica (dakle povrh rumenila), po dužini nosa, iznad gornje usnice , iznad obrva ( na kosti ), te na bradi. Dakle izbacuje se bronzer, i tamno svjetlo igra na licu i samo se naglašavaju dijelovi gdje prirodno svjetlo pada. Inače ovo spominjanje kosti iznad obrve vam se možda čini malo čudno ali ako pogledate slike manekenki uvidjet ćete da je upravo taj potez ono što im daje onaj fenomenalan sjaj licu tako da obavezno probajte ovaj trik. 


slika preuzeta s neta
Na ovoj slici možete vidjeti kako to točno izgleda. Vidite sjaj iznad obrva? Obožavam taj efekt i trebalo mi je neko vrijeme da skužim o čemu se radi ali sada to obavezno radim svaki dan, posebno naglasim za izlaske i ako znam da ću se fotkati jer ispada super na slikama. 

Glede proizvoda koji ćete odabrati nema puno pravila, sve je na vama. Za suhu kožu je možda bolje odabrati kremaste strukture jer se tako postiže pravi dewy look koji je hit sezone, ali i praškati odnosno proizvodi u kamenu dolaze u obzir. Dat ću vam nekoliko prijedloga s kojima sigurno nećete pogriješiti.

Moji favoriti su Mary Lou od The Balma i MACov Sof&Gentle, iako često posegnem i za Goddess of Faith od I <3 make up a najpristupačniji su sigurno oni od Essenca i MURa.





Slike su preuzete s neta, a sada da vam pokažem kako sam ja napravila stobing tehniku na sebi. Moram priznati da mi je bilo jako teško i čudno ne posegnuti za bronzerom , osjećala sam se gola doslovno ali krajnji rezultat mi se baš svidio i mislim da je ovo puno bolja opcija za dnevni make up ako želite naglasiti crte lica a opet izgledati prirodno. Na lice sam nanijela Vichy Teint Ideal za suhu kožu u nijansi 25 pomiješan s Affinitone do Maybellinea u nijansi 24 Golden Beige pošto sam dosta potamnila hehe. Matirala sam lice s Catrice puderom u kamenu u nijansi 040 (Honey Beige mislim da je naziv) , stavila Essence kremasto rumenilo i preko malo Sun Club rumenila također od Essenca a da bi u skladila lice s očima, za highlighter sam koristila MACov pigment Naked koji obožavam i predstaviti ću ga u idućem postu. Rezultat? 






Kako vam se sviđa ovaj beauty trend ? Hoćete li zamijeniti konturiranje njime ili ipak ne? 
Pusa!

Nema komentara:

Objavi komentar