logo :)

utorak, 19. svibnja 2015.

13 PROIZVODA ISPOD 30 KUNA





Već otprilike tjedan dana viđam ovakve slične postove i odlučila sam s vama podijeliti neke sitnice koje su meni nezamijenjive i koje uvijek rado kupujem. Nadam se da i vi koristite neke od njih a ukoliko ne, bilo bi mi drago da sam vam svojim dojmovima i iskustvima otkrila neki novi proizvod koji ćete biti zadovoljne kao ja. Odlučila sam se potruditi i predstaviti vam 13 proizvoda ispod 30 kuna, za što smatram da je uistinu pristupačno i dostupno svima nama :) 

1. BOURJOIS WHIPES

Moje ne samo omiljene nego apsolutno jedine maramice za skidanje šminke koje koristim. Oduševljenje ovim proizvodom teško mogu iskazati u samo nekoliko rečenica ali pokušat ću vam u najosnovnijim crtama reći zašto tako cijenim ove maramice. Prvenstveno, moje oči su ekstremno osjetljive, klasične odstranjivače šminke u vidu dvofaznih, uljnih itd. koje nude u drogerijama sam prekrižila još u srednjoj školi jer bi mi se zacrvenile i jako suzile oči. Probala sam i prirodne varijante, bademovo ulje itd. , nažalost nije imalo efekta osim što mi malo razmazalo maskaru oko očiju pa bi postala malo rakunče. Probala sam i sve maramice , od Niveinih, Garnierovih, Lorealovih, Balea, dječjih, nijedne od njih mi nisu skidale šminku ni koristile. Uglavnom tokom godina sam bacila stvarno puno novaca a šminku skidala običnom plavom Nivea kremom koja je super obavljala posao ali je stvarno gnjažava tako uklanjati make up s očiju , neuredno i dugo traje. Sori na digresiji, ni micelarne mi ne skidaju make up s očiju nikako, ali Bioderminu za masnu i mješovitu kožu obožavam za skidanje šminke s lica i jutarnje osvježenje kože. Na stranu sve, ove Bourjois maramice sam otkrila posve slučajno i naišla na divan divan proizvod! Uistinu su vlažne i natopljene nježnim , mirišljavim (ništa pretjerano ni neugodno) sredstvom za uklanjanje šminke , toliko blagim da moje oči ne reagiraju na njega ali šminku skine u doslovno nekoliko poteza, kao što i obećaje Bourjois na pakiranju, u samo 60 sekundi. Ove maramice su nešto bez čega nikada ne ostajem, obožavam ih i samo s njima skidam šminku. Cijena je 19.90 kuna , najčešće su na akcijama  a ponekad kad baš nigdje nisu snižene što stvarno bude jako rijetko, cijena iznosi 27.90. Ako ste kao ja digle ruke od maramica za skidanje šminke, molim vas dajte šansu ovima jer vas sigurno neće razočarati. Mislim da je u pakiranju 25 maramica , dakle ako se ne šminkate baš svaki dan, trajat će vam otprilike mjesec dana što je svakako jeftinije od raznih odstranjivača make upa.



2. DUCHESSE BLAZINICE

Blazinice su nešto što sve mi koristimo na dnevnoj bazi. Ja ih koristim da micelarnom otopinom pokupim ostatke šminke s lica te ujutro da skinem nečistoću nakupljenu tokom spavanja. Znamo da ih trošimo puno i brzo i iako većina njih nije skupa , gnjažava je misliti stalno na kupovinu istih jer ih većina u pakiranju sadrži samo oko 80 komada. Ove Duchesse blazinice imaju 120 komada u pakiranju a koštaju smiješnih 5,90 kuna u Mulleru ! Mekane se , ne raspadaju se, ugodne za korištenje a postoji i verzija s pasjim trnom koja je možda kunu skuplja ali su meke kao oblačići, usitinu nešto divno. Za koje god se odlučile , obožavat ćete i njih i njihovu cijenu jer su apsolutno najjeftinije , i od DMovih i Bipinih , čak i od Olea blazinica. Zato ih se sjetite idući put u Mulleru i probajte , stvarno nemate što izgubiti za 6 kuna. 



3. AVEO BLAZINICE ZA ODSTRANJIVANJE LAKA ZA NOKTE

Sve smo upoznate s Aveo odstranjivačima laka za nokte (ja obožavam ljubičasti s mirisom voća) , ali ovo bi preporučila curama s jako oštećenim noktima i suhom kožicom. Iako na Aveo odstranjivačima piše da su bez acetona, meni iskreno imaju onaj specifičan miris. Ove balzinice to nemaju! Mirišu predivno , tropsko, voćno, po papaji i limunu, nema ni traga mirisu acetona. One su izrazito masne i zato dok skidate lak istovremeno njeguju nokat i kutikulu , obogaćene su vitaminom E i izuzetno ugodne. U pakiranju ih je 30 komada, ja za skidanje laka na rukama potrošim 2 blazinice a za nokte na nogama koristim obični Aveo odstranjivač za 5 kuna. Pošto sam nedavno skinula gel i to sama :D nokti mi nisu u najboljem stanju pa ih pokušavam na sve načine zaštiti i ovim blazinicama sam prezadovoljna, lak na rukama mijenjam svaka 3 dana jer mi dosade boje , i pakiranje mi traje oko mjesec dana , više manje, ovisno o tome koliko često skidam lak. Cijena je 9.90 kuna. Ako ih i ne mislite koristi stalno kao ja (iako sumnjam jer ćete se zaljubiti u taj divan miris) , pakiranje je preslatko i jako korisno za putovanja.



4. LE PETIT MARSEILLAIS GELOVI ZA TUŠIRANJE

Obožavam ove gelove za tuširanje zbog predivnih mirisa i velikog izbora. Moj omiljeni je od cvijeta naranče , obožavam ga koristiti ljeti jer je nježan i osvježavajuć , a zimi često kupim vaniliju ili badem a nedavno su obogatili ponudu s još nekim mirisima od kojih ću sigurno probati onaj od maline/jagode nisam sigurna. Lijepo se zapjene pri tuširanju , ugodni su na koži a miris se čak kratko zadržava nakon tuširanja no meni to nije bitno jer uvijek koristim losion ili mlijeko za tijelo i parfem pa bi m ibilo malo previše da se i miris gela osjeti :D Dovoljan mi je ugodan osjećaj čistoće koji ostavlja. Redovna cijena je 18.90 kuna ali često ga možete naći po akcijama i za 13 kuna. 



5. NIVEA IN SHOWER REGENERATOR ZA TIJELO SEA MINERALS

Ovaj proizvod koristim obično ljeti ali pošto su nam napokon došli topli dani svakako ću ga uvrstiti u moju listu. Ova verzija je obogaćena morskim mineralima a namijenjena je normalnoj do suhoj koži. Pošto uvijek i bez iznimke dodatno njegujem kožu nakon tuširanja , obožavam ljeti ovu verziju jer me lijepo osvježi i nahrani kožu tokom tuširanja a i lijepo ju rashladi poslije sunčanja. Cijena je oko 20 kuna , ja ga često viđam na akcijama pa nisam sigurna za redovnu cijenu ali znam da ne premašuje 30 kuna.



6. NIVEA EXPRESS HIDRATATION KREMA ZA RUKE

Ovo je krema za brzinsku hidrataciju koja se upija u trenu i lijepo njeguje kožu ruku. Donosi trenutno olakšanje kod neugodnog zatezanja. Također je obogaćena morskim mineralima. Nemam posebnih problema s kožom ruku ljeti pa mi je ova krema čisto dovoljna, jača je što se tiče njege od Baleinih kremica koje mi sve redom divno mirišu ali nažalost ne njeguju dovoljno. Ova kremica mi pruža ugodu i olakšanje , jako fino miriši i uvijek je nosim u torbi, Jako često dobivam komplimente na račun mirisa Niveinih krema za ruke, jer koristim i BioArgan inačicu i Smooth Sensation koja mi je obično zimi izbor. Kreme divno mirišu, njeguju i povoljne se, Po meni su svakako bolje i od Dovea krema , i svih ostalih drogerijskih. 




7. DOVE DEZODORANSI

Moram priznati da imam sklonost pojačanom znojenju, ništa pretjerano, ali brzo i lako se uznojim, bilo na psihičkoj bazi ako se uzrujam ili samo zato jer je vani +50 :D ali eto ovaj problem mi na moju veliku žalost nije stran. Razmišljam mu malo ozbiljnije pristupiti ovo ljeto , razmatram Eucerin tretman protiv znojenja (savjeti su dobrodošli) , ali u posljednje vrijeme obožavam Dove deziće. Da , znam da su anti perspiranti štetni ali iskreno nije me baš briga jer ako nešto mrzim to je osjećaj da sam se uznojila a o samom smradu da ne govorim. Sve je štetno u nekim velikim količinama pa da ne ulazim u velike debate o štetnosti , želim reći da me ovi dezići skroz pristojno štete od neugodnih mirisa. Trenutno imam dva Dove Original u spreju , jer sam ih dobila u DMu za 21 kuna oba (akcija 1+1) , inače je cijena 21,90 kuna. Super mi je miris Silk Dry, volim i taj gel za tuširanje a volim i osvježavajući Go Fresh od krastavca i zelenog čaja a vidim da ima i novih mirisa u ponudi. Nešto skuplja varijanta je u kremi koji štiti 48 h , i nanosi se samo navečer ali imam i taj, mislim da je redovna cijena oko 40 kuna.




8. ESSENCE LASH PRINCESS FALSE LASH EFFECT 

Do sada nisam baš preferirala Essence maskare , jednostavno se nisam našla s njima. Nakon nekoliko godina od kupnje zadnje, ponovo sam u žurbi uzela ovu maskaru i zadnja 3 mjeseca se ne odvajam od nje i trošim već drugo pakiranje. Maskara fenomenalno odgovara mojim trepavicama, odlično ih produži, daje lijepu i duboku crnu boju, volumen, četkica nije debela i jako uspješno zahvati donje trepavice , ma prezadovoljna sam ! Mene podsjeća na Miss Manga po efektu koju obožavam ali odustala sam od kupnje jer mi se zaista jako jako brzo osuši i bez obzira što ni ona nije preskupa, puno je skuplja od ove Essence a s obzirom da maskaru nosim na dnevnoj bazi i trošim je stvarno puno, ova mi je puno prihvatljivija i ja je obožavam! Cijena je 28,90 kuna. Moram napomenuti da su moje trepavice prirodno duge i uvijene , samo bijele jer sam prirodno dosta svijetla , i nikako mi ne odgovaraju gumene četkice. Napomenula sama ovo kako bi se lakše orijentirale jer svima nama odgovara nešto drugo.


9. CATRICE OLOVKA ZA OBRVE 

Ovo je moja najdraža i najbolja olovka za obrve !! Tekstura je mekana , lako klizi, nije nimalo gruba na koži, a boja u potpunosti odgovara mojim svijetlim pepeljastoplavim obrvama (iliti mišje sivim kako ja volim reći). Moja nijansa je 040, i mislim da je to ujedno i najsvjetlija koju možete kupiti. Potpuno je mat i jako je jednostavno s njome raditi, ja je koristim da nacrtam osnovni oblik obrve i popunim tamo gdje ne rastu a ostatak ispunim Catrice setom za obrve kako se ne bi vidjela razlika i prijelazi. Ono što mi se posebno sviđa kod ove olovke je četkica na drugoj strani koju obožavam i koja mi je jako korisna. Naime osim što obrve počešljam prije samog ocrtavanja, češljam ih i nakon svake faze postupka kako bi dobila prirodan finiš jer četkica fino makne višak olovke i sjenila i ostavlja obrve uredne i prirodnog izgleda. Cijena je 19,90 kuna a ja sam je  u Kozmu zadnji put platila 13 kuna jer je bila vikend akcija na dekorativu ili olovke i maskare.


10.  ESSENCE OLOVKE ZA USNE
Mislim da je dovoljna činjenica da ih imam u baš svim nijansama. Nosim ih same, u kombinaciji s ružem, dva ruža, sjajima, balzamima, stvarno su odličan proizvod! Bipine ne volim jer su mi pretvrde i nikako ne mogu popuniti cijele usne s njima. Essence olovke su dovoljno mekane da popune usne a dovoljno precizne da ih lijepo iscrtaju. Dolaskom LongLasting olovaka izbor boja se još proširio i jako sam sretna zbog toga. I obična i dugotrajna verzija su odlične postojanosti , ne isušuju usne ukoliko nosite balzam preko ili barem pripremite usne prije nanošenja olovke. Cijena običnih je 8,90 kuna a LongLasting 12,90.



11. EVELINE 8 U 1 LAK ZA NOKTE

Kao što sam u postu već navela, nedavno sam skinula gel s noktiju a sve koje ste ga bar jednom imale znate kakvo je stanje noktiju kad ga skinete. Nisam htjela ulagati preveliki novac u preparate za jačanje noktiju jer nekako ne vjerujem u učinkovitost istih pogotovo ako govorimo o velikim oštećenjima. Pošto sam ipak htjela pružiti noktima bar osnovnu njegu, odlučila sam se na osnovi mnogih pozitivnih recenzija na kupnju ovog laka. Samo ću reći da su mi se nokti u potpunosti oporavili u ova 3 tjedna koliko ga koristim i moj najveći problem a to je pucanje noktiju sa strane ( u meso) se više ne događa. Sada ga koristim kao bazu ispod svakog laka i tako odlično čuva nokte. Cijena je 21,90.


12. ESSENCE KISTOVI ZA ŠMINKANJE

Sve bismo mi voljele imati Sigma, MAC, Real Techniques kistove ali malo kojoj su oni dostupni. Ja jednom godišnje kupim jedan BH Cosmetics set kistova i ponekad se počastim neki kistom kojeg baš želim ili mi treba ali većina nas nije baš u mogućnosti davati velike novce za pribor za šminkanje a znamo kako su nam isti ipak potrebni. Essence kistove sam počela kupovati čim su krenuli izlaziti i znam da sam voljela njihov Smokey Brush kistić i prvi Blending koji su izbacili na tržište. Sada u ponudi imaju neodoljive kistove divnih pastelnih boja koji vas stvarno osvoje na prvi pogled a i većina limitiranih kolekcija ima neki kistić u ponudi. Meni su po kvaliteti zbilja dobri kada uzmemo u obzir cijenu i pristupačnost u gotovo svakom Mulleru i DMu , cijene se kreću od 10ak kuna do 30 , ovisi o kistu. Svakako bacite pogled i izaberite neki za sebe, meni su zbilja divni i uskoro ću vam neke od njih i predstaviti u zasebnom postu.


13. TERMALNA VODA

Neću sada ulaziti u sve blagodati termalnih voda, ali moram reći da me sada kad me lice peklo jer sam se malo zeznula s tretmanom koji sadrži retinol, spasila upravo termalna voda Vichy i Avene (naizmjence sam ih koristila jer Vichy imam veliku bočicu a Avene sam nosila sa sobom). Idealan proizvod za fiksiranje šminke, savršeno stopi podlogu s praškastim proizvodima kao što su puder, bronzer , rumenilo itd. Pomaže kod osipa, crvenila, osvježava... U mojoj torbici je neizvbježna ! Omiljene su mi Vichy i Avene a malo pakiranje od 50 ml košta oko 28 kuna.


Nema komentara:

Objavi komentar