logo :)

četvrtak, 7. svibnja 2015.

PROLJETNI FAVORITI RUMENILA



Napokon su došli topli dani, dozvoljene su igre jarkim bojama i različitim teksturama, ali proljeće a ljeto pogotovo pred nas postavljaju zahtjev dugotrajnosti šminke i postojanosti na visokim temperaturama.
Rumenilo je jedno od proizvoda od kojih imamo stvarno puno zahtjeva, želimo da nam osvježi i naglasi put , istakne crte lica i obasja obraze , važan je dio konturiranja, i naravno želimo da cijeli dan/noć ostane na licu po mogućnosti sa što manje popravaka.

U posljednje vrijeme izbor je uistinu ogroman, od klasičnih i svima nama najpoznatijih rumenila u kamenu, do rumenila u prahu, kuglicama, kremastim rumenilima, onim u sticku ili pak tekućim, svatko može pronaći svoju idealnu nijansu i teksturu. Osobno najviše volim rumenila u kamenu i ona kremasta. Pošto imam mješovitu kožu, moji obrazi su suhi i obično nemam problema s trajnošću rumenila ali proljeće i ljeto su druga priča jer toplina diktira svoje. Rumenilo na lice nanosimo na način da se osmjehnemo i dio obraza koji se istakne je dio na kojem ćemo se zadržati, također bi voljela ovdje napomenuti da se rumenilo za razliku od bronzera koji dolazi u udubinu obraza ispod, ne nanosi do kose, tj duž cijelog obraza već samo na taj dio obraza koji je izbačen i gdje se i prirodno rumenilo, ostatak lagano izblendamo s bronzerom ispod te highligterom koji ide iznad. On se pak nanosi na najizbočeniji dio jagodičnih kostiju dok smo ozbiljne. Za nanošenje imate stvarno veliki izbor kistova na tržištu od čega je svakako najmanje sretan izbor mini četkica koju dobijete s nekim rumenilima. Za kremasta i tekuća preporučujem manju bockalicu.

Sada ću vam predstaviti nekoliko rumenila koja su meni trenutno omiljena i koja nosim ovih mjeseci. 
Radi se između ostalog o proizvodu koji apsolutno uvijek imam na licu i bez njega sam si nepotpuna jer sam jako bijeda i u kombinaciji s bronzerom ono mi omogućuje da me ljudi ne pitaju : A što si bolesna? xD 

Jedanko volim ružičasta kao ona boje breskve i kombiniram ih prema ostatku make upa i prema raspoloženju. Trenutno mi je omiljeno Essence Oh So Blush u ružičastoj Everything Is Better In Pink nijansi. To je rumenilo u kremi , jarke ružičaste boje , a dolazi u pakiranju od 4 grama po cijeni od 23 kune. Tekstura je iznimno fina i zanimljiva, naime krema se pretvara u dodiru s kožom u fini prah ali trajnost je fenomenalna, to rumenilo nakon što ga dobro izblendate neće mrdnuti s lica bez obzira na vrućine i sl. ! Ja ga nanosim sa stipping brushom od Real Techniques i on se pokazao odličan za takav proizvo jer ima kraće guste i jako čvrste sintetičke dlačice koje olakšavaju blendanje. Dovoljno je doslovno dodirnuti njime rumenilo , u suprotnom ćete izgledati kao klaun ( kao ja kad sam prvi put probala kako izgleda :D , sva sreća pa je to bilo u udobnosti vlastita doma haha). Ponekad ga i fiksiram puderom u prahu ako želim potpuni mat finiš ali ako ga nanesete na tekuću podlogu, dobit ćete lijepi dewy izgled lica , kao da ste se prirodno zarumenili. Dakle radi se o jako pigmeniranom proizvodu, vesele ljetne boje koja po meni pristaje svima ali posebno lijepo će ići na osunčanu kožu.



Ono što Essence nije napomenuo ali ja ne vidim zašto se ne bi mogla je korištenje ovog kremastog rumenila i na usnama. Nekoliko puta sam ga nosila i u toj kombinaciji i uz olovku za usne lijepo izdrži , a svakako je plus za vas koje inače volite nositi istu nijansu na usnama i obrazima. 
Evo i kako izgleda na mom licu. Inače ovaj preslatki balzam je Rosalov Sweet Crush o kojem ću detaljnije u new inu. 



Kao što vidite , nisam pretjera s nanošenjem rumenila ali itekako je nadogradivo, štoviše , pripazite pri nanošenju rumenila općenito jer je dodati boje lako, ali skinuti višak puno teže. 

Drugo omiljeno mi je iz Essence proljetne kolekcije Brit Tea , riječ je o višebojnom rumenilu koje kombinira nježnoružičastu s jarkom ružičastom i bijelom bojom, ostavlja na licu lagani sjaj te je vrlo prozračno i osvježi izgled, prava proljetna poslastica ! Cijena je 28,90 kuna a ja sam svoje nabavila u Mulleru. Pigmentiranost varira, tamnija ružičasta je jače pigmentirana, svjetlija nešto slabije a bijela je kao highlighter a mogu se naravno i pomiješati zajedno i dobiti jedinstvena i zanimljiva nijansa sa suptilnim sjajem. 



Mislim da sam ga imala u tutorialu za moj smokey to go look odnosno subotnji make up , pa bacite pogled .http://meowelvira.blogspot.com/2015/04/saturday-make-up-bok-svima-evo-me-s.html 

Treći favorit je Catrice rumenilo koje nisam kupila već dobila na poklon uz ovomjesečno izdanje Cosmopolitan časopisa. Prije sam ga redovno kupovala, sada samo ponekad, najčešće da zavirim u modne i beauty trendove sezone. Kada sam ugledala ovo rumenilo, bez razmišljanja sam zgrabila svoj primjerak jer već dugo tražim takvu nijansu a do sada ju nisam pronašla. Radi se o rumenilu boje breskve , dakle toplijeg podtona koji sadrži lijepi zlatni shimmer, nisu krupne šljokice već dobijete lijepi sjaj kože. Već znam da ću često posezati za njime i ovog ljeta , pogotovo ako ulovim malo boje. Zaljubljena sam u ovu nijansu ! Mislim da je naziv Apricot , ne vidim ostatak naziva ali primjetila sam da ga nije moguće kupiti , odnosno nigdje nisam vidjela tu nijansu. 


I posljednji favorit mi je Essence Summer Dreaming koja je predivan mješavina ružičaste i boje breskve, uistinu posebna nijansa koja me osvojila na prvi pogled. Nije pretjerano pigmentirana već ju je potrebno nadograditi ali to nije neki veliki nedostatak s obzirom da za ovom nijansom nećete posegnuti ukoliko želite jako naglasiti obraze. Riječ je o nježnoj boji koja jako dobro ide uz dnevni make up i eventualno teži make up na očima, istakne obraze i izgleda zbilja prirodno na licu. Cijena je 23 kune i jako sam sretna što je dio moje kolekcije rumenila! 







Ovo su moji trenutni favoriti a sigurna sam kako će s dolaskom ljetnih kolekcija tu doći još nekoliko proizvoda. Ukoliko ste kao i ja stalno u potrazi za novitetima u make upu, bacite pogled u Muller na novu liniju Max Factor rumenila, radi se o divnoj kolekciji koja mene jako podsjeća na izgled i teksturu pa čak i boje Chanel rumenila. S obzirom da je Max Factor kvalitetan brend, ne sumnjam u kvalitetu i uskoro nabavljam svoj primjerak i predstavljam ga vama. 
Nadam se da ste u ovom kratkom postu o rumenilima pronašle nešto za sebe i da nosite prozračne i vedre boje ovog proljeća :)
xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar