logo :)

srijeda, 27. svibnja 2015.

MAX FACTOR COLOUR ELIXIR - DAZZLING FUCHSIA + LOTD




On Wednesday we wear pink. Citat iz filma Mean Girls kojeg smo više manje sve mi pogledale i koji je u mojim srednjoškolskim danima bio prilično aktualan u našim internim zezancijama. U savkom slučaju baš mi je to danas palo na pamet kad sam vidjela koji sam make up i nakit odabrala :) . 

Dolazi nam ljeto , doba godine kada su neon pink nijanse na usnama i noktima gotovo neizbježni beauty imperativ. Ovo nekako ima ton žaljenja a ne bi trebalo jer je ružičatu obožavam , u svim mogućim nijansama, od baby roze , pastelnih i nježnih tonova, prljavo roze, boje rozog zlata, boje fuksije, vibrantne roze, kričavih nijansi, sve. Pink je sve. I ovo zvuči kao nešto što bi Regina u Mean Girls rekla ali kad je tako, to je moja omiljena boja i svaka izlika da je nosim je dobrodošla :D.

Danas vam donosim recenziju i moj prijedlog za hot pink nijansu na usnama, ne radi se o nekom novom proizvodu ali se radi o proizvodu koji itekako zaslužuje pozornost i pažnju pa ako ga nemate ili niste isprobale, vrijeme je da se to promijeni.

Riječ je o sjajilima Max Factor Colour Elixir koji kombiniraju njegu , sjaj i boju na usnama. Po mom mišljenju su u samom vrhu drogerijskih sjajila jer ja ovakvu kvalitetnu njegu nisam dobila ni od puno skupljih balzama za usne a kamoli od ruža ili sjajila. Osjećaj na usnama je božanstveni, izuzetno mekan i nježan, sjajilo klizi po njima ostavljajući ih mekanima, nahranjenima i punima , obasjanima i naglašenim divnim bojama.




Nijanse su zbilja krasne i ja ih želim sve! Kreću se od nježnih i pastelnih, nude nijansi preko koraljnih i ružičastih do crvenih i tamnijih, dakle svaka će pronaći nešto po svom ukusu. S obzirom da ova sjajila odlično hrane i hidratiziraju usne, one djeluju puno i veće, baš zdravo i to je ono što mi se kod ovog sjajila toliko sviđa. Uopće nije ljepljivo, što je još jedan ogroman plus i nećete se boriti s osjećajem skupljanja u kutevima usana. Ovo je uistiu spoj najbolje njege i boje. Često kad su mi usne u lošem stanju nanesem ovo sjajilo da ih nahrani i oporavi. 

Pakiranje je elegantno i jednostavno, sviđa mi se zlatna drška aplikatora dok je sam aplikator mekani i spužvasti, dovoljno precizan za nanošenje i bez ogledala ukoliko je riječ o svjetlijoj nijansi , kod tamnijh to ipak ne bi preporučila :D .

Ja sam imam jednu nude nijansu koju sam izgubila ;( i Dazzling Fuchsiu, nijansu o kojoj vam pišem. Riječ je o kričavo rozoj nijansi s hladnim podtonom i pregršt sitnih plavičasto - ljubičastih i ružičastih šljokica koje se ne vide , samo daju izuzetno intenzivan i lijep sjaj tj. baš odjsaj samoj ružičastoj boji. 

Odlično je pigmentirano i potpuno će prekriti boju vaših usana, ja ga nosim na Essence LonLasting olovku u nijansi Sweetheart , a mislim da bi lijepo išlo i na Bipin Bombon, uglavnom bilo koju intenzivno ružičastu olovku za usne. Cijena je oko 65 kuna ali stvarno su stalno akcije u tijeku i možete proći za 30ak posto jeftinije a u Bipi je bilo 1+1 gratis i nadam se da će opet biti slična akcija jer ću svakako nabaviti još nijansi. Po mom mišljenju , ako od sjajila očekujete vrhunsku njegu, lijepu boju, da se ne lijepi po usnama i fini miris vanilije, bolje od ovog nećete naći. Miris sjajila je jako ugodan, osjeti se topla vanilija i podsjeća na miris MAC ruževa ali ne osjeti se dugo na usnama ukoliko vas to brine. Meni su ovo defintivno najkvalitetnija drogerijska sjajila koja možete kupiti inećete požaliti, već samo željeti joooš nijansi .Trebale bi ga potrošiti u roku godine dana od otvaranja, a militražu ne vidim na samom pakiranju ali pretpostavljam da je oko 5 ml, klasična militraža sjajila za usne. 




Slikano je na danjem svjetlu, i nisam dodavala nikakve efekte, vidite kako je kričava boja a swatch je u jednom premazu tako da svakako obratite pažnju na pigmentiranost koja je bolja od većine ruževa.

Ljeti volim lakše tekstura na usnama ali obožavam ovako upadljive i posebne nijanse a to je često nemoguća misija. Još ako na sve to dodate i njegu koje ova ljepota pruža, imate dobitnu kombinaciju :))











Vidite kako izgleda na mojim usnama uz Essence Sweetheart olovku. Ja obožavam ovakve boje i moram početi češće nositi ovo sjajilo, zaboravila sam koliko ga obožavam i baš mi je drago da sam se prisjetila! 

Što se tiče make upa na slikama, napokon sam se odmakla od Iconic 3 i odabrala Iconic 2 ( nisam daleko otišla haha ) , taupe nijansu u pregibu oka, shimmer zlatnu na kapku i za highlight oka Catrice naravno. Novi je highlighter I <3 Make up, Goddess of Love, riječ je o pečenom highlighteru koji mi se jaaako sviđa a recenzija slijedi ovih dana, zajedno s MUR pečenim bronzerom u koji sam se skroz zaljubila. Naušnice su iz H&Ma , traka iz C&A, trenutno je u ponudi i ja sam nabavila u nekoliko boja jer su mi preslatke i jako praktične , a prsten je Escada , s ovogodišnjeg parfema , Turquoise Summer koji također imam danas , to vam ne mogu pokazati :P :D .

Nadam se da vam se sjajilo sviđa, kao i look, morala sam se malo odmaknuti i napraviti nešto malo drugačije od Iconic 3 + nude usne :D . Ukoliko niste, probajte ovo sjajilo, vjerujem da će vam postati jedno od omiljenih baš kao što je meni.

Do tipkanja , xoxo

Nema komentara:

Objavi komentar