logo :)

utorak, 12. svibnja 2015.

ICONIC 3 RECENZIJA + VEČERNJI I DNEVNI LOOK




Pozdrav svima :)

Moram napomenuti da sam izuzetno uzbuđena zbog pisanja recenzije ovog proizvoda jer je ispunio sva moja očekivanja pa i više od toga i užasno mi je žao što se ranije nisam odlučila na kupnju ove predivne palete!!
Naime u zadnje vrijeme sam sve više pogledavala Naked 3 Urban Decay paletu jer mi je boja rozog zlata jedna od omiljenih boja i obožavam ju nositi. Do sada nisam baš nešto posebno pokleknula pred Naked manijom, prije godinu dana naručila sam s Pink Pande Iconic 2 i stvarno mi je odlična paleta. Ipak kad se pojavila Naked 3, odlučila sam ju naručiti, sva sreća pa sam na jednom blogu prčitala super recenziju (hvala Stela) koja me uvjerila u suprotno. Ponovo sam kliknula na Pink Pandu i za otpilike 2 dana stigla je moja Iconic 3 , dupe Naked 3 palete. Razlog što je nisam ranije naručila je taj što njenu ljepotu stvarno nije moguće slikati! Na slikama ne izgledaništa posebno, odnosno boje su pomalo mutne a ja ionako slabo vidim :D ali kada sam ju vidjela uživo, ostala sam zapanjena ljepotom baš svake od 12 divnih , savršenih nijansi! Za ovom paletom posežem svakodnevno i nudi bezbroj kombinacija, neću je se zasititi i jako mi je drago da nisam naručila Naked 3 jer je kvaliteta ovih sjenila fenomenalna, ali krenimo redom.

Paleta dolazi u klasičnom , čvrstom plastičnom pakiranju prozirnog poklopca i crne boje a u njoj ćete dobiti 12 sjenila , od čega su 3 mat finiša a 9 shimmerastog (što ja obožavam). Količina sjenila je 14 grama a piše da se moraju potrošiti u roku godine dana od otvaranja ove ljepotice. Ja sam sigurna da će se to dogoditi i puno prije :D . Pakiranje je stvarno solidno, nemate straha da će vam puknuti ili se otetiti u tansportu. Dobit ćete i aplikator sa spužvastim krajevima koji ja ponekad koristim za ona sjenila koja je malo teže pokupiti kistićem. 





Vidite da sam ju slikala nakon što sam je već koristila ali ima i nekoliko slika koje ćete kasnije vidjeti gdje je još netaknuta. Stvarno sam se trudila lijepo poslikati i naglasiti ljepotu ovih boja i finiša kako ne bi ostale ravnodušne kao ja odnosno kako bi vam pokazala što realniji izgled palete. 

Opisat ću vam prvih šest sjenila, s lijeva prema desno odnosno od najsvijetlijeh prema najtamnijem. Prvo sjenilo je mat , lijepe puderaste boje, bijela podloga s daškom baby roze i bež, lijepo je pigmentirana i možete je koristiti za blendanje drugih sjenila , kao podlogu za ostale boje, za pregib kapka... Sviđa mi se činjenica da je pigmentacija stvarno dobra i bez baze a to je rijetkost za svijetla sjenila pogotovo ona koja su mat. Druga po redu je nježno roza koja sadrži nešto krupniji shimmer, mogu se vidjeti na kapku malo krupnije srebrne šljokice, najbolje ćete ju pokupiti klasičnim gustim kistićem za sjenilo i to tako da ga bockate okomito, malo čudno ali najbolje funkcionira. Nadogradivo je odnosno možete sami odlučiti koliko intezivno želite da bude.
Treće sjenilo je klasične prljavo roze boje sa fino mljevenim sitnim shimmerom koji nije jako uočljiv već samo daje lijepi sjaj na kapcima. Slijedi prljavo rozo - bež sjenilo koje je mat i koje ja koristim za blendanje i pregib kapka. Neću više ni napominjati da je pigmentacija svih sjenila izvrsna, truse se minimalno i stvarno je je lagano raditi s njima, pravi užitak! Slijedi tamnorozo sjenilo sedefastog sjaja sa sitnim shimmerom koje je idealno za večernji look, pokazat ću vam kako sam ga ja iskombinirala. I šesto sjenilo je bakrene boje odnosno baš boje rozog zlata <3 , divno, s prekrasnim shimmerom, stvarno izuzetno lijepa nijansa. 

prvih 6 nijasni, zanemarite sedmu koja viri :D

Sedmo sjenilo je slično jednom iz Iconic 2 palete ali nimalo mi nije žao jer sam zbog njega htjela naručiti još jednu. Radi se naime o izuzetno korisnoj nijansi, taupe iako ova to nije u potpunosti kao ona u Iconic 2. Ovo je bež - sivkasto - smeđa nijansa , mat finiša koja će vam posužiti za pregib kapka pri izradi malo dramatičnijeg looka. Osma nijansa je ono što ja volim zvati antique gold po mom omiljenom MAC pigmentu, i ne znam kako bi je drugačije opisala :D , shimmerasta je i mješavina bež, smeđe i zlaćanog odsjaja. Slijedi prilično klasična nijansa ali takve nam uvijek dobro dođu, radi se o lijepoj toploj čokoladno smeđoj boji sa sitnim shimmerom. Deseto sjenilo je tamnija varijanta mog antique golda i još mi se više sviđa! Jedva čekam isprobati je u kombinaciji s MACovim pigmentom. Predzadnja je srednje siva nijansa , shimmer finiša. Idealna za vanjski kut oka, donji kapak, večernji look, isto izrazito mutifunkcionalna. Posljednja je tako posebna da se svaki put iznova zaljubim u nju kad je pogledam! Mislim da se u Naked 3 zove Black heart i da je crna s crvenim šljokicama ali meni je MURova varijanta definitivno ljepša i posebnija! To je duboko ljubičata s bordo-ljubičastima šljokicama koje nisam uspjela baš dobro slikati, ali stvarno je predivna , možda sam subjektivna jer volim ljubičastu i lijepo ide na smeđe oči ali meni se jako jako sviđa.

ostalih šest nijansi

swatchevi prvih šest nijansi bez baze za sjenilo

swatchevi ostalih šest nijasni također bez baze

Iconic 3

Vidite na slikama kako su sjenila dobro pigmentirana i kvalitetna, kao i obično, oduševlljena sam MUR paletom. Tekstura svih sjenila je svilena i nježna , lagana su na kapcima a trajnost je odlična! Meni su bez fiksatora a uz MUR Aqua Seal primer potrajala 16 sati na očima! Nadam se da sam vam uspjela prikazati ljepotu i kvalitetu ovih sjenila i činjenicu da ćete za svoj novac dobiti fenmenalan proizvod. Naked 3 me više ni najmanje ne zanima, ja sam u ovoj paleti našla sve što želim , nemam nikakvu zamjerku i sigurno ću je koristiti u jako puno tutorijala. Nisam vam postupno poslikala nijedan od dva looka koji ću pokazati ali ako možda želite neki step by step, komenatirajte pa ću pripremiti taj post. Sada bi napomenula da je večernji idealan za vjenčanje, maturalnu, svečanu večeru itd. posebno za cure sa smeđim očima ali mislim da u ovoj paleti svatko može pronaći nijansu za sebe. 







Za ovaj look sam koristila peto sjenilo s lijeva na desno , sedmo i posljednje , MAC Antique Gold pigment (ove šjokice koje vidite) , Essence Liquid Eyeliner te Ardell 105 Black umjetne trepavice. Na usnama je Whirl od MACa , The One ruž od MURa pomiješan s Misslyn ružem u 298 nijansi i malo nude sjajila po sredini usana za naglasiti punoću. Nadam se vam se look sviđa koliko i meni , a mogli ste ga već vidjeti na FB stranici bloga i na Instagramu. Jedva čekam nositi još ovakvih kombinacija! 

Danas sam pripremila nešto blažu varijantu bez umjetnih trepavica i s nježnijim nijansama, koristila sam drugu i četvrtu nijansu s lijeva na desno , Essence tuš i Essence False Lahes Princess maskaru. Na waterlineu je Lord&Berry olovka podebljana Maybelline gel linerom.





Na usnama je Sleek tekući ruž, a puder je Vichy Dermablend 15 , čiju recenziju i usporedbu s još jednim Vichy puderom donosim ovaj tjedan. Na noktima je Essie Lapiz of Luxury , predivna proljetno ljetna plava nijansa. Meni se sviđa i dnevna varijanta a ako vas zanima detaljnije jedan od lookova , pišite i radim detaljni tutorial! Cijena palete je 45,90 na Pink Pandi a ja sam je kupila na sniženju za 37,50 kuna po kojoj cijeni je i trenutno možete naručiti na www.PinkPanda.com.
Nadam se da sam vam pokazala sve što vas je eventualno zanimalo o ovoj paletici i riješila bar poneku dvojbu da li uistinu treba Naked 3. Ne treba ! Tvrdim to presretna i prezadovoljna mojom Iconic 3 paletom.
Ljubim vas do idućeg posta xoxo 
Uživajte !

Nema komentara:

Objavi komentar