logo :)

petak, 29. svibnja 2015.

VIVID BRONZER GOLDEN DAYS & GODDESS OF LOVE HIGHLIGHTER RECENZIJA + LOOK



Bok svima, pripremila sam vam jednu recenziju prije vikenda za koji se nadam da ćete maksimalno iskoristiti a u ponedjeljak vam donosim novi get ready with me post, naime za vikend imam dosta toga u planu pa ću sigurno eksperimentirati s make upom a sve o tome ćete pročitati i vidjeti u ponedjeljak. Do tada pogledajte dva proizvoda koja sam nedavno naručila s Pink Panda online shopa i koji su se polako ušuljali u moju svakodnevnu rutinu.

Make Up Revolution (MUR) je meni jedan od omiljenih brendova, radi se o kozmetičnom brendu koji za stvarno malo novaca pruža iznimno dobru kvalitetu proizvoda, ogroman izbor, dupee luksuznih brendova itd. S njim sam se upoznala još prošlo ljeto kad sam naručila Acid Brights paletu i naša ljubav i dalje traje (upravo čekam novi paketuć hihi). Ukoliko vam je dostupan ovaj način kupnje, predlažem vam da zavirite u široki asortiman i pronađete sitnicu za sebe, sigurno vam neće biti posljednja :) . 
Kupnja je izuzetno sigurna, paket dođe u roku 2-3 radna dana a plaćate pri preuzimanju.

Jedan od proizvoda koje danas želim predstaviti je bronzer Vivid  Baked Bronzer u nijansi Golden Days koja je ujedno najsvijetlija nijansa u ponudi. Dolazi u jednostavnom ali čvrstom plastičnom pakiranju, u kombinacji crnog i prozirnog dijela i u količini od 13 grama za cijenu od 37 kuna. Sam bronzer je zapečen a znate kakva je tekstura takvih proizvoda, kompaktni su i izrazito čvrsti ali predivnog finiša i osjećaja na koži, nježnog sjaja, u ovom bronzeru nema šljokica već ostavlja pravi glowy efekt osunčane kože. To je upravo ono što sam dugo tražila, naime patim za MACovim Gold Depositom i mislim da mu je ovo prilično dobra zamjena dok se ne dočepam istog. Ova je nijansa idealna za cure svjetlije kože , milsim da bi na tamnoj i osunčanoj puti više izgledao kao rumenilo/highlighter. Nema miris i to je super. Ja ga nanosim contour /setting kistom iz BH seta koji je fenomenalan , i mislim da je zavrijedio da vam ga predstavim u jednom od idućih postova. Ovaj bronzer mi pruža baš ono što sama tražila- nije narančast na koži već se lijepo stapa s mojim tenom odnosno podlogom , daje prekrasan sjaj koži i stvarno izgleda kao da vas je obasjalo sunce , baš svježe i zdravo. Pigmentacija je dobra, nadogradiva , i osobno meni super odgovara jer lakše je nadodati bronzera nego ga neprimjetno ukloniti ako ste pretjerale s njim. Sad nekoliko slikica.



slikano s blicem


na danjem svjetlu

Meni je divan, zaslužuje čistu peticu i ja ću ga koristiti nemilice cijelo ljeto, nekako mislim da MAC trenutno može pričekati jer sam stvarno jaaako zadovoljna s ovim bronzerom. Umorila sam se malo od mat finiša bronzera , ljeti više volim koži dati osunčan, dewy i glowy efekt a mat teksture nekako čuvam za zimu.

Drugi proizvod je Goddess of Love highlighter od I<3MakeUp-a , cijena je isto bila 37 kuna ali na nekom popustu , mislim da je redovna oko 45 kuna za 8 grama proizvoda. Dolazi u slatkoj srcolikoj ambalazi koja je kartonska , ali meni se stvarno sviđa, praktična je i privlačna zbog svog oblika. Highlihgtere koristim svakodnevno, mogu čak reći da mi je u top 5 najdražih make up proizvoda ikad i nikad mi ih neće biti dosta. U planu je MAC Soft&Gentle, a za sada je ovaj učinio nemoguće - prestala sam koristit The Balmov Mary Lou svaki dan :D. Jako mi se sviđa tekstura, tri puta je zapečen , daje fenomenalan sjaj koži, ima hladan podton, nekako blago srebrnkast sjaj ali nema šljokice već je izuzetno fino mljeven i pečen te ostavlja sedefast , perlasti sjaj na koži i definitino je uočljiv. Također ga je moguće nadograditi i ja to često činim, nanosim ga fan kistom, highlight kistom a potom ga na obrazima blendam prstima i nadograđujem ondje gdje želim najviše sjaja. Obožavam činjenicu da ovaj tip proizvoda privlači svjetlo na lice i daje nam mladenački sjaj i zdrav i svjež, odmoran izgled. Sve ga možemo koristiti, potrebno je samo slijediti crte svoga lica i nanijeti ga tamo gdje svjetlo doista pada , odnosno na najistaknutije dijelove lica, dakle iznad rumenila na jagodične kosti, na sredinu nosa, iznad obrva (to sam počela raditi u zadnje vrijeme i odlično mi izgleda na fotkama) , na čelo, i malo na bradu i iznad gornje usne na sredini. U početku ćete možda imati pokoji promašaj ali kada otkrijete način na koji vam ovaj proizvod najbolje stoji, obožavat ćete ga i nećete više moći bez njega. Ja sigurno ne mogu :) . Ovaj highlighter je usporediv s mojim najdražim Mary Lou po kvaliteti, stvarno je izvrsno pigmentiran , dugo traje na licu, daje lijepi sjaj bez šljokica, ma obožavat ćete ga :)))



slikano s blicem

na danjem svjetlu



Vidite da je riječ o boji šampanjca , s lijepim presijavanjem iz zlatnog u srebrno, hladnijeg podtona, sve se to ljepše vidi uživo ali mislim da vam i slike dočaravaju kvalitetu ovog highlightera.

Pripremila sam naravno i swatcheve na ruci.


lijevo je bronzer, desno highlighter

I na kraju, kako izgleda na licu, da upotpunite dojam o njima ;) 








Na licu osim Vivid Bronzera i Goddess of Love imam Vichy Dermablend i Setting Powder, Oooh So Blush u ružičastoj nijansi , na očima sam smuljala brzinski smokey s crnom olovkom a na usnama je olovka Satin Mauve i Max Factor Colour Elixir u nijansi Rosewood, super ruž s njegom balzama. Naočale su Ray Ban a lančić Swarowski.

Nadam se da vas je ovaj post zainteresirao za Make Up Revolution , jer stvarno možete dobiti fenomenalne proizvode za mali novac , a ukoliko ste se do sada nećkale oko korištenja bronzera i highlightera, mislim da će vas ovaj post ohrabriti na korištenje istih a po meni su ovo idealni proizvodi , pogotovo za ove ljetne dane pred nama. 

Do idućeg posta uživajte u vikendu, odmorite se , naspavajte , i tipkamo se u ponedjeljak s get ready with me postom ! xoxo 




Nema komentara:

Objavi komentar