logo :)

utorak, 5. svibnja 2015.

ESSENCE I CATRICE HAUL




Dobro jutro (iako sam odavno budna, meni će uvijek do podne biti jutro :D ) , pripremila sam napokon recenziju Essence i Catrice uzoraka koje su mi ljubazno poslali na recenziju (hvala još jednom , Matilda) :) . Napoimnjem odmah na početku da se radi o proivodima koje sam dobila a ne kupila ali moj osvrt je potpuno iskren a uostalom, inače jako volim oba brenda i jako često moj odabir pada na njih jer kvalitetom dostižu ostale drogerijske brendove dok cijenom na pozitivan način jako odskaču i dostupni su većini nas.

U paketiću sam dobila uistinu mnoštvo testera i odmah slikala dobiveno , pa možemo baciti pogled na to najprije. 



Kao što vidite, radi se o testerima sjenila, pudera, ruževa i sjajila te se ovdje našao i lak za nokte u predivnoj nježnoj boji mente sa sitnim plavičastim šljokicama koji sam već dugo vrijeme namjeravala kupiti pa me baš obradovalo kad sam ga ugledala među svim ovim testerima !

Počet ću sa sjenilima pošto sam njih najdetaljnije isprobala a i ako još niste pročitale, jučer sam objavila post s kombinacijom sjenila i proivoda koji su me najviše oduševili. 



Gornje dvije slike prikazuju četiri Essence sjenila u nude nijansama , na gornjoj lijevoj možete vidjeti kako izgledaju a na desnoj su swatchevi slikani na dnevnom svjetlu, bez ikakve baze. S lijeva na desno boje na ruci su poredane odozdo prema gore (ako ovo ima ikakvog smisla :D ). Da pojasnim, sjenilo koje je lijevo u kutu na lijevoj slici je na desnoj najniže. Ono što me začudilo je dobra pigmentacija drugog s lijeva na desno sjenila, radi se o bijeloj shimmerastoj nijansi koja je stvarno dobro pigmentirana a možete ju koristiti kao sjenilo i kao highlighter za lice. To se sve shimmeraste nijanse , idealne za dnevne kombinacije te za blendanje drugih sjenila, Essence mono sjenila ne kupujem inače , ali sviđaju mi se ova jer su multifunkcionalna a takve proizvode svi volimo jer dobijemo veću vrijednost za potrošeni novac. Sve u svemu, sjenila su prosječna, mislim da su oko 16 kuna inače , kvaliteta odgovara cijeni, dakle neću reći da su spektakularna ali su iskoristiva i takve nude nijanse uvijek dobro dođu a jako mi se sviđa što se mogu koristiti i za konturiranje,

Naprotiv, sada počinje hvalospjev donjih slika. Dolje lijevo vidimo swatcheve također slikane na danjem svjetlu, bez baze. Isti princip, najniža boja odgovara sjenila u lijevom kutu. Okruglo sivo je Catrice Velvet Matt u nijansi 050 Welcom to Greysland! , i možete ga pronaći po cijeni od 31,90 kuna. Ono me naprosto oduševilo ! Nisam do sada kupovala Catrice sjenila i odmah ću ispraviti taj propust jer ovo sjenilo je pomelo u trenu puno skuplju konkurenciju. Radi se o sjenilu mat finiša, nevjerojatno baršunastom i mekom na dodir , vrhunske pigmentiranosti! Kod ovog sjenila osim ukoliko nemate masne kapke vam neće trebati baza jer je stvarno intenzivno i nadogradivo. Ja sam ga u tutorialu koristila za pregib i vanjski kut oka ali idealan je i za smokey eyes, posebno u kombinaciji sa srebrnim šljokicama. Svakako ću nabaviti još neku nijansu ovih sjenila jer su fenomenalna. 
U sredini je Absolute Eye Colour Eyeshadow , jedna od novih nijansi u ponudi, 860 The Beauty And The Beige. Kao što i simpatični naziv ovog sjenila kaže, radi se o nježnoj bež- bijeloj nijansi sjajnog finiša, sa sitnim finim shimmerom i zlaćanim odjajem. Sam naziv me podjeća na jedan od meni najdražih Disney crtića a i na Bellu kako se zove i moja kćerkica :D . I ovo sjenilo se može koristiti kao highlighter i mene osobno podsjeća na finiš kakav ostavlja na licu Mary Lou od The Balma pa za vas koji ne volite online shopping ili vam ovaj highlighter nije iz drugih razloga dostupan, ovo bi mogla biti super zamjena i to za samo 22,90 ! Snimila sam naravno još neke nijanse koje mi se sviđaju tako da ću skoro morati u shopping (ah teško mi pada :D) .
Posljednje je Essence sjenilo čokoladnosmeđe boje , potpuno mat finiša. Ovo mi se također jako svidjelo jer je pigmentacija stvarno dobra, i nikad dosta takvih klasičnih sjenila koja su iskoristiva u raznim kombinacijama. 

Od svih sjenila su me najviše oduševila Catrice za koja se nadam da će uskoro još neko doći u moju kozmetičku torbicu ;) .

Dobila sam i Absolute Nude Eyeshadow Palette u 010 All Nude koja se inače može kupiti po cijeni od 39,90 ali u Kozmo drogerijama su često popusti na dekorativu pa možete proći još jeftinije .



Swatcheve radim bez baze pošto znam da ipak ima dosta cura koje bazu ne koriste iako po meni čak i nemorate kupovati poseban proizvod, ja sam do dolaska raznih baza na tržište godinama kao bazu koristila korektor, točnije Max Factorov Pan Stick (može naravno bilo koji korektor) i dobivala potpuno isti , čak i bolji efekt. Tako da baza nije nužni proizvod , slobodno iskoristite ono što već imate.
Da se vratim na ovu slatku paleticu. Ovo sam puno jednostavnije swatcala, redoslijed je isti na obje slike , kao da sam "otisnula" paletu na ruku :D. Radi se o sjenilima svilenkaste, nježne teksture , većinom shimmerastih koja se lijepo daju kombinirati međusobno ili s nekim drugim sjenilima. Zadnjih godina nude sjenila su apsolutni hit , pa se tako mogu naći u high-end ali i kod svih drogerijsklih brendova. Imam od Make up Revolutiona Iconic 2 koja je kopija Naked 2 palete i iako original ne posjedujem mogu reći da sam prezadovoljna MURovom kopijom a ovih dana sam i Iconic 3 naručila na Pink Pandi. Vratimo se na paletu. Ovdje imamo šest sjenila a možemo početi s nanižim. To je nježno zlatna shimmer nijansa , idealna za highlight očiju i ispod obrve, najsvjetlija je i malo je slabije pigmentirana od ostatka sjenila iz palete, iako sam pokušavala nisam uspjela dobiti bolji swatch. Druga po redu je prljavo rozo-bež nijansa čija je pigmentiranost već nešto bolja i ovo je meni najljepša nijasna iz palete, u zadnje vijeme mi se takve nijanse jako sviđaju i zato jedva čekam Iconic 3. Treća je tamnosmeđa također shimmerasta nijansa i ona je najbolje pigmentirana, po meni se može koristit za naglašavanje vanjskog kuta oka pa čak i pregiba kapka ukoliko se isti izblenda s još nekom nježnijom bojom. Potom tu je i čokoladnosmeđa sa zlatnim shimmerom, isto odlično pigmentirana, idealna za dnevni i poslovni look. Predzadnje sjenilo je boja starog zlata, pigmentiranost osrednja, ali naravno iskoristiva je :). Posljednja nijasna je smeđesiva također sa shimmerom, meni ide dobro uz drugo odozdo sjenilo. Postojanost svih sjenila i u ovoj paleti i u ovom postu je dobra, meni traju cijeli dan ali ponavljam kod mene je to slučaj sa više manje svim sjenilima. Ova paleta je praktična i ukoliko nemate neku u kolekciji što čisto sumnjam, preporučujem ju jer nudi stvarno mnoštvo kombinacija i jako je praktična. 

Najviše sam se razveselila proizvodima za usne pošto je to inače moja slaba točka. Dobila sam ih stvarno puno i svaki mi se sviđa na svoj način.


Ovo su mi 4 top proizvoda iz paketića , pa idemo redom. Na gornjim slikama su Catrice Pure Shine Colour Lip Balm i Essence XXXL longlasting lipgloss. Catrice Pure Shine je u nijansi 030 Dont Think Just Pink a cijena je 39,90kn. Otkad je Clinique predstavio svoj Chubby Stick jako puno brendova je ponudilo svoje inačice a inače ideja proizvoda je pružiti njegu balzama, i nježnu boju usnama sve to u preslatkom pakiranju u obliku debeljuškaste olovke koja je na odvrtanje a ne šiljenje. Ja sam dobila nijansu koja se i meni osobno najviše sviđa a riječ je o nježno ružičastoj sa sitnim skoro neprimjetnim shimmerom. Tekstura je kremasta i balzam nježno klizi po usnama ostavljajući suptilan sjaj i malo boje, ovo je my lips but better varijanta, dakle ističe moju prirodnu boju usnama i poboljšava ju dajući sjaj. Najviše mi se sviđa miris ovog balzama jer miriše po vaniliji (ništa pretjerano ako to ne volite) i podsjeća me na miris MAC ruževa što mi je najdraži miris ruža ikad ! Ovaj će vam balzam super doći za dane kada ne želite ništa napadno na usnama ali ipak ih želite istaknuti i njegovati. 
Essence XXXL longlasting sjajilo već imam ali u jarko ružičastoj boji a ovo je prediva baby roza sa sitnim srebrnim shimmerom, baš joj odgovara preslatki naziv (babydolls favourite). Ja je nosim preko nude ruževa kada želim sjajni finiš i dugotrajnost ili preko olovke za usne pošto više ne nosim sjajila sama na usnama , ali može se naravno nosii bez ikakve podloge a pružiti će vam visoki, zrcalni sjaj na usnama koji će stvarno dugo trajati. Sjajilo nije pretjerano ljepljivo i također ima fini miris po kolačima.
Na donjim slikama su dva ruža koja su mi se jako svidjela i oba su od Catrice, oba su iz linije Ultimate Colur Lip Colour i možete ih pronaći po cijeni od 31,90 kn. Ovaj u nježnoj breskvastoj nijansi , 050 Princess Peach , je kremaste teksture i sjajnog finiša, njeguje usne svojom hidratantnom formulom i prekriva ih u dva nanosa u potpunosti, u prošlom postu možete vidjeti kako izgleda na usnama.
Crveni me oduševio, boja je stvarno posebno, radi se o crvenoj s prizvukom ciklama nijanse , nijansa je 360 MATTraction te je ruž mat finiša, predivnog baršunastog osjećaja i izgleda na usnama. Ne isušuje usne ali ipak preporučujem da ih pripremite za ovaj ruž nekim hranjivim balzamom (npr.EOS)


Ultimate Lip Glow

Tinted Lip Glow Balm

Porcelain Doll by Essence


Tinted Lip Glow Balm od Catrice je balzam s malo boje koji kombinira njegu usana i daje im nježan sjaj a jedna nijansa odgovara svima. Cijena je 39,90kuna. Nisam slikala ovaj balzam na usnama i probat ću ovih dana nadodati sliku ali radi se o stvarno nježnom i suptilnom sjaju , balzam je kremast i hranjiv, ugodan na usnama i dolazi u lijepoj srebrnoj ambalaži pa ga je užitak koristiti. Pošto proizvoda za njegu usana nikad dosta, razveselio me ovaj proizvod ali ne kao idući. 
Ultimate Lip Glow je proziran ruž/sjajilo za usne koji reagira s vašim usnama i pojačava njihovu prirodnu boju, također košta 39,90 i ovo je proizvod koji mi se više svidio, dolazi u prekrasnoj ambalaži boje rozog zlata koja mi je jedna od omiljenih i sam izgled mi je odličan , totalno ljetni i baš privlačan! Ruž je potpuno transparntan i stvarno ističe boju usana pa ako se dvoumite između ova dva proizvoda ja preporučujem Ultimate Lip Glow jer ljepše ističe boju usana a i baš mi je nekako ljetni i presretna sam što sam ga dobila!
Porcelain Doll sam već prije kupila, radi se o nude ružu, hladnog podtona , bež boje. Odličan ako tražite dobar a povoljan (cijena je 19,90) nude ruž. Meni je odličan u kombinaciji s Essence lip linerom Into the nude, vizualno povećava usne te je kremaste teksture i blago sjajnog finiša na usnama. Savršeno ide uz smokey eyes ili kada ne želite posebno istaknuti usne.

Gotov je prvi dio predstavljanja, idući put ću vam pokazati ukratko proizvode za lice i lak za nokte !
Do tipkanja, uživajte u lijepom danu! xoxo

2 komentara:

  1. Svega finooooog!!! :D Ali Catrice karmini su najljepsi! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jelda :D I meni se jako svidaju, nisam stavljala kako izgledaju na usnama ali imas u proslom postu ako te zanima uglavnom predivni su :)))

    OdgovoriIzbriši