logo :)

ponedjeljak, 25. svibnja 2015.

GET READY WITH ME - VJENČANJE




Pozdravljam vas u ovaj grozni kišni ponedjeljak s nadom da ću vam ovim lookom bar malo razvedriti dan :D . Osobno obožavam postove ovog tipa, uvijek mi je zanimljivo vidjeti kakav make up i odjeću netko bira za određenu prigodu. Ja sam ove subote išla na vjenčanje i nevjerojatno za mene ali počela sam se spremati niti sat vremena prije. Bila sam užasno umorna i kiša je učinila svoje tako da sam planirano spremanje svela na užurbano nanošenje make upa u hodu, planirajući svaki idući korak te sekunde.

Kako sam u zadnje vrijeme opsjednuta doslovno s Iconic 3 paletom, vjerojatno vam je jasno kakav look slijedi haha. Nisam htjela pretjerati s očima jer naravno nisam imala pojma kakav ruž ću nositi ni ništa pa pogledajmo što sam ja to u nekih 45 minuta izvela.

Nisam išla na frizuru jer sam iskreno rečeno prespavala više manje dan tako da je kosa bila ravna, zahvaljujući Kerastase Discipline maski koja ju čini divnoooom na dodir i izgled. Samo ću reći da mi ostatak linije stiže ovih dana.

Dakle počela sam kao i obično s obrvama , Catrice olovka u nijansi 040 i Catrice set za obrve. Ovaj put pošto sam htjela biti sigurna da će svaka dlačica a i one nacrtane koje nemam biti na mjestu, obrve sam nježno zagladila MUR Aqua Tintom za obrve u nijansi Light. Inače mi sam djeluje puno preumjetno na mojim obrvama koje od polovice ne rastu ali je odličan proizvod za fiksirati konačan rezultat i možete biti sigurne da će držati obrve pod kontrolom.  Možete ga naručiti na Pink Panda.hr.

Kao bazu za sjenilo sam koristila Maybelline Colour Tatoo u nijansi Pink Gold koja je fenomenalna baza za Iconic 3 paletu a i Naked 3. Boja je rozog zlata, apsolutno divnog metalik finiša, koji se lijepo sjaji i lomi svjetlost. Trajnost je izvrsna, ne miče s kapka dok ne skinete šminku. Donji kapak sam obrubila Nude Stick olovkom u nijansi Gilt, koju svakodnevno koristim kao bazu za sjenila na donjem kapku jer je neutralne zlaćano bež nijanse i odlične je trajnosti.


da, nisam ni obrve baš počupala ali poanta je da vidite ovu ljepotu finiša, obožavam Pink Gold <3

Pregib oka sam osjenčala najsvjetlijom mat nijansom iz Iconic 3 uz pomoć Essence blending kista koji mi je uzput rečeno odličan, mekan , ugodan za raditi i jednostavan za korištenje. Pregib uvijek naglasim malo iznad samog pregiba da bi otvorila oči i optički ih povećala i učinila širim. U sam pregib kapka sam s pencil brush iz BH seta nanijela najtamniju nijansu iz Iconic 3 , tamnoljubičastu s predivnim šljokicama i to vrlo oprezno jer je jako pigmentirana a s takvim je bojama lako pretjerati. 



Ispod oka nanosim istu ljubičastu i blendam prijelaz. Pencil brushom sam nacrtala obrnuto v u vanjskom kutu oka. Na sam kapak nisam nanosila nijedno sjenilo osim Maybelline Pink Gold jer mi je baš lijepo izgledalo , samo sjenilo daje wet look i baš podigne cijeli make up. U unutarnji kut oka i ispod obrve stavljam Catrice The Beauty And The Beige koje obožavam i koje je predivno pigmentirano i možete ga koristiti i za highlight lica.

Oči sam obrubila Essence tušem, na waterline stavljam Maybelline gel liner koji također odlikuje odlična trajnost. Savjetujem vam da gel liner ili crnu olovku nanesete i na gornji waterline jer ćete tako smanjiti razliku izmeu tuša i linije trepavica i dobiti dramatičniji pogled. Koristila sam umjetne trepavice Ardell 105 a na donje sam stavila svoju ljubimicu Essence False Lash effect maskaru. I to je to što se tiče očiju :)




Za podlogu nanosim Vichy Idealia serum za lice a na njega Vichy Dermablend u nijansi 15 koji ne mogu dovoljno nahvaliti. Podlogu matiram Vichy Setting powderom i konturiram lice Loreal bronzerom u njansi za plavuše. Ovaj put sam i nos konturirala, što mi se na dnevnoj bazi zbilja ne da jer ipak zahtijeva malo više truda i punno blendanja i strpljenja,

Za rumenilo sam koristila Essence Oh Sooo Blush u ružičastoj nijansi a moj voljeni Mary Lou za highlighter. Na usnama sam se odlučila za Lip Lavu u nijansi Shockwave koja je vibratna , kričava, neonska ružičasto ljubičasta ma baš violet nijansa jer hej ako vjenčanje i večernji izlazak ne može podnijeti ovakav odabir , koja prigoda može ?! :D Retoričko pitanje, za mene je to svaki ljetni dan pa i zimski ako sam tako raspoložena. U svakom slučaju, tekući ruž Lip Lava je divota na usnama , ne isušuje ih, dugo traje , daje visok sjaj i mene je boja u potpunosti osvojila . Voljela bi nabaviti još koju iz te kolekcije ruževa. Lice sam poprskala Vichy termalnom vodom u spreju da se stopi podloga s ostatkom društva na licu i da se produži trajnost make upa. I koža vam ostae fino hidratizirana. 

Nisam slikala pojedinačno ove korake ali idući put hoću , uostalom u pripremi je post o konturiranju pa ćete vidjeti moju trenutnu rutinu koju više manje svakodnevno primjenjujem.







Nosila sam srebrnu Sisley haljinu dužine do koljena koja je u biti u dva dijela, ispod je crni satenski dio a preko njega je našiven prozirni dio sa srebrnim ljuskicama koje svjetlucaju :) . Uz to sam iskombinirala srebrnu ručnu Guess torbicu i pošto je bilo hladno nosila sam sivi sako koji sam na vjenčanju skinula. Na nogama sam imala crne antilop štikle ukrašene lancima a naušnice sa slika sam na kraju skinula :) 





Lak je Burgundy Crush od Max Factora i na rukama i na nogama i evo morala sam nekoliko selfija nabacit dok nitko (nadam se bar ) nije gledao da vidite kako je to sve skupa izgledalo. Slike su malo mutnije, moguće da sam nazdravila već ali sve navedeno se vidi. Lijepo sam se provela, vjenčanja su uvijek divna i prvi ples me rasplače, klasika ali tako je , ima nešto čarobno u tim događajima i noćima i ne možete da vas ne dirne. Mladencima želim svu sreću, nadam se da vam se moj mali izvještaj i get ready post svidio jer će ih zasigurno biti još, a tipkamo se naravno uskoro. 
xoxo







Nema komentara:

Objavi komentar